敖嘉年 徐少強

徐少強女黐實人夫敖嘉年 教拳愈行愈埋

最新娛聞

廣告

同居八年、秘婚兩年,敖嘉年向來對感情事收收埋埋,所以圈外女 友Peggy跟足10年,連結婚都唔擺酒唔請圈中人,敖太真面目一直冇乜 幾個圈中朋友有見過。話就話為保護老婆圈外人身份,不過老婆同人夫 身份收得太埋,好易出事。去年離巢接拍老友陳國坤監製的電影《拳 道 》, 同 戲 中 對 手「 妹 」、 徐 少 強 女徐頴堃( E r i c a )一 見 如 故 教 戲 又 教拳,套戲煞科後依然過從甚密,不時單獨約見。

徐少強女黐實人夫敖嘉年 教拳愈行愈埋

敖嘉年自爆在觀塘出世、長大,由細住到大結婚後繼續在觀塘落地生根,果然 係土生土長觀塘人,除咗跨區開工拍戲,平時一日三餐、買嘢入貨,連整車都在區 內搞掂。日前敖嘉年把座駕泊在觀塘工廈區車房接受護理服務,等攞車時順手在附近食飯醫肚。其實食飯有個伴有幾閒,奇就奇在當日陪住敖嘉年撐枱腳的徐少強與 雪梨之女徐頴堃一見鏡頭一臉尷尬,煞有介事彈開三尺遠。

敖嘉年 徐少強
早前徐少強女徐頴堃殺到入觀塘搵地膽敖嘉年飯聚,醫完肚,Erica小鳥依人跟在男方身邊往攞車。
敖嘉年 徐少強
本來神色自然有講有笑,一見記者舉機, Erica不知所措尷尬撥頭髮,然後即時與 敖嘉年拉開距離。

秒速彈開

隔開成尺遠行足半條街,敖嘉年一個箭步行入街 尾一間汽車美容店,Erica就默默緊隨其後。二人商量片刻,再次出現時,Erica擰歪面避開鏡頭先行離去。

敖嘉年 徐少強
女伴一走,敖嘉年神色當堂輕 鬆埋,收拾物件再埋埋單,然 後一個人駕車離開。

因利乘便密密會

41歲敖嘉年同30歲徐頴堃本來風馬牛不相及,Erica12年參選華姐後從溫哥華回 流香港發展,在有線做過主持、亦幫ViuTV拍過劇集,去年獲姨媽米雪引薦首次在 無 綫 劇《 溏 心 風 暴 3 》得 到 演 出 機 會 , 而 當 時 敖 嘉 年 已 經 離 巢 恢 復 自 由 身 。

敖嘉年 離巢無綫後敖嘉年即獲好兄弟陳國坤邀請拍攝電 影《拳道》,上周四(8日)電影舉行記招,徐頴堃再 次習慣成自然黐住敖嘉年影大合照。
離巢無綫後敖嘉年即獲好兄弟陳國坤邀請拍攝電 影《拳道》,上周四(8日)電影舉行記招,徐頴堃再 次習慣成自然黐住敖嘉年影大合照。

二 人 去 年 尾因為合拍陳國坤監製電影《拳道》首次合作,據悉二人一見如故甚為啱傾,上月套 戲已經煞科,不過敖嘉年就繼續教拳教戲與徐頴堃保持見面。每次見面,更沒有老 婆Peggy和其他演員在場。早前Erica又殺到入觀塘約見敖嘉年,原訂計劃陪食飯陪 攞車再去下一站,但一見記者鏡頭即時彈開,二人齊齊入車行密斟一輪後,Erica 更 改變計劃先行獨自離開。男方有老婆又正值事業搏殺期,女方為敖嘉年著想避 忌,認真抵得諗。

敖嘉年

秘婚

敖嘉年同女友Peggy同居八年再於16年秘婚,雖然同行 10年, 但就絕少提及另一半 和自己的人夫身份。09年敖嘉年遇襲被梁靖琪開車送入院,因而傳出緋聞,其後即罕有拖女友Peggy出巡曬恩愛,以示同Toby關係清白。

敖嘉年

大學讀犯罪心理學,不過一 直有意入娛樂圈發展,Erica 聽姨媽話選美入行,12年回 港參選華姐亦殺入最後五強。選完華姐拍過廣告做過主持,其後加入有線擔任飲食節目《為食情報局》主持。

敖嘉年 徐少強

米雪養大

80年代年方18歲的雪梨撻著有婦之夫徐少強,更堅 持生下徐偉棟和徐頴堃兩兄妹,二人7年後分手,兩兄 妹就被雪梨送去加拿大由母親及胞妹湊大。Erica不止一 次表示,同親生父母關係疏離,同姨媽米雪反而更親見 面更多,由細住到大的溫哥華豪宅亦是米雪名下物業。

敖嘉年 徐少強
母親雪梨與徐少強不歡而散, Erica自爆成長過程與爸爸見 面不足五次,關係直到近年入行才得已改善。
敖嘉年 徐少強
六歲即被送去加拿大由姨媽、外婆湊大,Erica話雪梨係潮媽,獨居二十多年,自己反而與姨媽米雪及姨姨珍姨更親,而演藝事業,姨媽亦比親母更緊張,有得在《溏心3》做秘書,就全靠米雪關係。

關鍵詞
敖嘉年
撰文:東方新地圖片來源:東方新地