胡杏兒

恭喜恭喜!胡杏兒順產誕8磅B仔Brendan

最新娛聞

廣告

恭喜恭喜!胡杏兒榮升媽媽啦!杏兒與老公李乘德(Philip) 今日在社交網站報喜,宣布幾日前在醫院順產誕下重約8磅的囝囝,取名Brendan Lee,實在可喜可賀!

現年37歲的杏兒於2015年12月與老公Philip拉埋天窗,去到今年5月宣布已懷胎四個月,成為「胡說八道會」中首位媽媽!挺住巨肚的杏兒依然十分活躍,不時在大大小小的公開活動現身,又跟一班好姊妹到澳洲拍節目,至到預產期一個多月前才正式停工休養。

8磅Brendan仔勁多頭髮

直至今日終於有好消息!杏兒與老公Philip剛剛在社交網站報喜,原來杏兒幾日前已順產誕下8磅B仔,英文名為Brendan。Philip上載一張自己抱住BB的照片,父愛洋溢之餘,同時可見Brendan仔勁多頭髮!Philip以英文寫下感言,表示太太已經生咗B幾日,但現時體力尚未恢復,要俾啲時間佢休息,同時多謝大家祝福。

原來「Brendan」呢個名係代表王子的意思,係Philip某一個晚上突然諗到的~

大手包小手

而杏兒則上載一張兩公婆用手圈成心心、然後包住B仔小手的照片,然後留言「我們仨」,溫馨又幸福!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!