情侶檔搵銀 莊思明 楊明尷尬濕身

情侶檔搵銀 莊思明 楊明尷尬濕身

最新娛聞

廣告

莊思明同楊明拍拖後首次以情侶檔現身活動,期間進行夏水禮,二人濕身大玩鴛鴦戲泡,不過,可能首次同台,二人表現有點尷尬,最多只係拋吓或吹吓泡泡咁大把,好少身體接觸!事後,楊明認同女友莊思明一齊面對傳媒,感覺怪怪,而平日拍拖就自然得多!
其他文章︰

馬明勇敢表白:鍾意唐詩詠

2016香港小姐 最後30強曝光!

懶理閒言閒語

談到男友楊明被中學師妹騷擾一事,問到會否怕被對方騷擾,莊思明說:「我電話冇乜人知,唔怕!(驚唔驚俾人襲擊?)我咁大隻邊個打到我,唔擔心。」楊明又表示:「我哋兩個人嘅感情係依家嘅事,之前朋友或對我哋感情有意見嘅人都唔關事,我哋有自己嘅生活,唔需要再理會以前唔關事嘅人,我可以講唔會太受外界影響。」

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!