拍真人騷鬧矛盾 張智霖靚靚各行各路?

拍真人騷鬧矛盾 張智霖靚靚各行各路?

最新娛聞

廣告

 

早前報道張智霖(Chilam)同太太袁詠儀(靚靚)參與內地真人騷《一路上有你》第二季,上周播出二人遠赴老撾補辦婚禮,互相錫錫,場面溫馨!

本周二人面臨新挑戰!Chilam同靚靚嘅手需要繫上粉紅心心繩,以測試夫妻關係是否真係咁sweet!?

不過,去到半路二人因小事各持己見而出現意見分歧,Chilam表面笑笑口,其實內心已開始不滿!至於靚靚已黑面說:「我又不是嘮叨你!」

夫妻二人不和升級,下頁一觸即發!

 

節目中任何一方都可以選擇解開心心繩,以獲取自由!期間靚靚大聲質問Chilam:「你快點說,你剪還是不剪?」

之後,靚靚發晦氣說:「張智霖,還你自由!」嘩,聽到呢句,Chilam成個人着晒,即時用蠻力將繩拆下來!

相信Chilam同靚靚都係一時火遮眼先發脾四,拍完應該冇隔夜仇!

 

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk