揈水髮

挑戰麥明詩揈水髮 大台姐仔桃紅色泳衣搶鏡

最新娛聞

廣告

近日天氣咁熱,有咩爽得過換上泳裝跳落水?早前十優港姐麥明詩去蘇梅島旅行時嘗試玩揈水髮,點知第一次就失敗咗,仲要向網民求教!近日有位大台姐仔去旅行,件桃紅色泳衣夠晒搶鏡,仲挑戰麥明詩揈水髮,仲(好似)一take搞掂㖭!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒、IGlovecandice.clouisa_mak

麥明詩三點式超吸睛

麥明詩早前去蘇梅島旅行,喺沙灘做完瑜珈,返到泳池繼續游,仲想做出水芙蓉玩揈水髮,但似乎唔太成功,無咩美感!不過唔緊要,因為重點唔係佢揈水髮揈成點,大家目光都集中喺佢心口度!麥明詩三點式上陣騷出長長事業線,心口脹卜卜,上圍隨住揈頭髮擺動,認真賣大包!

麥明詩揈水髮失敗,之後仲喺網上向網民求教,第二次終於成功啦!

趙希洛旅行騷身材

同樣都係香港小姐出身,07年落選港姐趙希洛最近都去咗旅行,當然亦不忘喺網上晒靚相,相中見到佢著上桃紅色泳衣,盡騷弗爆身材之餘,仲非常搶眼!其中一張相仲係躺在泳池邊,性感迷人!

挑戰揈水髮成功

之後仲有片睇,見到趙希洛同麥明詩一樣挑戰揈水髮,仲成功一take搞掂 (當然唔知有無NG好多次啦),夠晒仙氣!

07年參加港姐 08年讀藝訓班

趙希洛在2007年以原名「趙嘉迪」參選香港小姐,雖然五強止步,但佢喺落選後加入無綫藝員訓練班,翌年,她於藝訓班畢業,八年來在無綫多飾演閒角,又因為經常被派演癲婆、殺人犯等角色,所以被網友封為無綫「御用癲婆」。

富家女趙希洛 爸爸經營石油生意

因為人氣急升,趙希洛火速被起底,原來她家底雄厚、學歷又高,爸爸喺澳洲經營石油生意,其母係前資深藝員梁小玲,Candice於英國大學讀法商科,讀到碩士一年級,但當年為返港選港姐而放棄學業。由於父母擅於投資地產物業,雖然舉家移居澳洲,但卻在香港買樓和買舖收租,至今物業市值全部翻兩番,加上供愛女趙希洛自住的半山梅道豪宅,三個物業市值合共約一億五千萬元。

趙希洛雖然有米,但她在大台默默由低做起,拍劇也很努力投入角色,一啲都唔錫身,她在《八卦神探》中表現突岀,成功獲得觀眾注目,之後不少演岀都被網民定,之後在《 乘勝狙擊 》則飾演千面女郎蘇麗芬,壇長做「文雀」,造型千變萬化,更不時大晒身材益觀眾!

在《 乘勝狙擊 》其中一集,講述趙希洛及徐榮等人被捉,期間她被歹徒扯爛衫,露出黑色內衣,大騷事業線!但要提到她最出色的演出,不得不說起她在無綫劇集《實習天使》中客串精神病人,所展露的演技讓網民拜服,甚至封她為「無線御用癲婆」。

生活貼地

家底豐厚,不過趙希洛並不嬌生慣養,代步的寶馬亦只是三十多萬的平實款式,早前本刊拍得她收工竟然唔係去行名店或者約人high tea,而係揸車去九龍城街市買餸,唔怕污糟在街市穿梭買完牛肉又去魚檔揀魚,攞住幾袋餸再揸車返家,生活相當貼地。