朱晨麗

朱晨麗奪女配: 希望內地來港嘅小朋友可以打出一片天!

最新娛聞

廣告

萬千星輝頒獎典禮2017昨晚在將軍澳電視城舉行,來自江蘇蘇州嘅朱晨麗憑《超時空男臣》的野蠻女友角色贏得「最佳女配角」,當宣佈得獎後,朱朱表現一臉愕然,台上眼泛淚光發感言,表示感謝珍姐電話鼓勵,對方逐粒字糾正她的發音,又希望從內地來港的人可以打出一片天。

撰文:東方新地

朱晨麗 奪女配

頒發最佳女配角時,入圍五強獲同劇拍檔上台拉票,憑《超時空男臣》獲「最受歡迎電視拍檔獎」嘅何廣沛為緋聞女友朱晨麗拉票時,揚言若她得不到獎就將自己的獎送給她。結果朱晨麗成功獲「最佳女配角」,獲悉得奬一刻朱朱呆了不懂反應,上台後何廣沛頒奬前送上玫瑰花仲肉緊送抱抱,台下一陣起哄叫他送吻,真係sweet!

朱朱事後話冇諗過有呢個安排,問佢哋會唔會趁機公開戀情?朱朱笑住話佢哋喺劇內是拍拖,但劇外係朋友。

朱晨麗在緋聞男友何廣沛手上接過奬項,激動表示:「我唔知講咩,我冇諗過拎呢個獎。其實我由零開始,好多謝公司俾我選港姐,我連一句廣都唔識講,依家可以參與《超時空男臣》呢個劇,多謝Marco俾機會我。好大壓力,因為我未試過演咁野蠻女友角色。我成日問自己,我得唔得呢。之後收到珍姐電話,係佢鼓勵我,叫我加油努力,糾正我點樣去講每一個字,排除廣東話呢個難關之後,做戲就可以自然啲!」

朱晨麗多謝完fans之後,最後佢又話:「如果冇你哋支持,我都唔知點行落去,因為我之前都受過好多打擊,希望我哋喺內地成長嘅小朋友,嚟到香港之後依然可以打出一片天,一齊支持我哋!」

中門大開

朱晨麗穿上透視晚裝,中門大開,性感又高貴呀!佢話其實胸前有薄紗遮住,服裝部同事幫佢貼膠紙,百分百安全唔會走光。佢話為咗以最佳狀態示人,之前食得清淡啲,出嚟效果好好!

傳撻著何廣沛

小鮮肉何廣沛因為拍電視劇《超時空男臣》做小太監彈起,今年29歲的他跟同劇飾演二小姐的朱晨麗傳出緋聞,有指他們日對夜對,加上多場親熱戲催情之下,成功撻着,但二人不想錯失上位機會,怕姊弟戀見光死,惟有把戀情收收埋埋。

翻版陳法拉

今年29歲的朱晨麗於2011年參加香港小姐,比賽前被封為「翻版陳法拉」而成為大熱,比賽期間總共獲最受歡迎大獎、歡樂大使獎、時尚目光大獎,最終攞埋冠軍而加入無綫,當選後被踢爆2003年由上海來港讀書時,為慳錢與女同學夾份租住100呎劏房,是首名承認曾住劏房的港姐

 

2011年陳法拉以面癱為由辭演台慶劇《名媛望族》,無綫委以重任交由當時還未卸任的朱晨麗頂上,令她人氣急升,之後備受重用接拍多部劇集。朱晨麗與馬國明合作劇集《名媛望族》有傳戲假情真,男方更體貼地管接管送。可惜「筍盤」多人爭,馬國明其後與朱千雪、唐詩詠及徐佳琦傳緋聞,「馬朱」的緋聞隨之被淡忘。

朱晨麗在《衝上雲霄II》飾演的PinkPink,因親父單立文唔認佢而發狂衝出海,被救上岸時大特寫唧胸鏡頭。

朱晨麗在《衝上雲霄II》飾演的PinkPink,因親父單立文唔認佢而發狂衝出海,被救上岸時大特寫唧胸鏡頭。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!