朱智賢

【朱智賢勾人夫】臨盆黎太開腔代求情 黎振燁:「為養家厭惡性工作都照做」

最新娛聞

廣告

「智燁偷食案」繼朱智賢由男友謝東閔陪伴出來開滴不出眼淚的記招認錯後,相隔一日,輪到黎振燁夫婦現身,腹大便便的黎太陪實偷食老公回應贏盡網民分數,首次對事件開腔的黎振燁拖實孕妻解畫亦誠意十足,不過卻爆出一句驚人說話,似是有意無意暗寸朱智賢!

文:東方新地 圖:東方新地、TVB 娛樂新聞台 TVB Entertainment News

朱智賢勾人夫黎振燁 臨盆黎太代求情 黎振燁:為養家厭惡性工作都照做

朱智賢黎振燁被拍車廂密會,又被影到兩人去醫院睇醫生,關係撲朔迷離,更有指已婚既黎振燁冷落腹大便便既太太,仲話男方有意離婚,不過繼朱智賢由男友謝東閔陪同回應一日後,黎振燁夾啱時間拖實老婆終於發聲。

朱智賢勾人夫黎振燁 臨盆黎太代求情 黎振燁:為養家厭惡性工作都照做

本刊曾拍得黎振燁與妻在銅鑼灣挑家品,沿途拖到實有商有量,狀甚恩愛。
本刊曾拍得黎振燁與妻在銅鑼灣挑家品,沿途拖到實有商有量,狀甚恩愛。

黎振燁拖老婆現身海麗邨黎太大方回應 顯正印風範

昨晨十時許,有傳媒拍得黎振燁與黎太在海麗邨出現,當時夫婦一同穿著黑衣,手拖手逛著,黎太臉色略為蒼白但尚算精神,黎太被問到是否已原諒老公,她平靜謂:

「發生呢啲事,正常人都會嬲,但念在我哋有小朋友,又咁多年感情,希望佢公司都睇到佢咁多年付出,畀多次機會佢。」

而被問到小三朱智賢於記招上未有向她道歉,黎太大方說:「道唔道歉都唔緊要,我都擔心佢情況,希望佢快啲冇事啦!」正印風範出晒嚟!

朱智賢勾人夫黎振燁 臨盆黎太代求情 黎振燁:為養家厭惡性工作都照做

暗示女方主動埋身 自詡「可以完全抽離」

至於還有否聯絡朱智賢,黎振燁意有所指謂:「其實我本身都唔會…唔會特別聯絡女同事。」言下之意莫非暗示一直都是朱智賢主動埋身?而黎亦直認自己犯錯:「講到尾都係我唔啱,唔應該畀藉口自己,依家最緊要希望佢(太太)心情同身體狀況好番,嚟緊相信我都會有段幾長嘅時間休息。」記者問到是否如朱智賢所講拍劇集《食腦喪B》抽離唔到角色而出事),他稱相信自己可以完全抽離,做番幾個星期前真正的自己。且強調與朱智賢關係經歷時間唔長。

黎振燁指這種事(出軌)一次都嫌多,他說:「老實講發生呢啲事係咪一時三刻、或者三兩日就可以完全冇事呢?咁我哋又唔可以輕易當冇發生過,畀啲時間太太,希望佢可以完全消化到件事,之後釋懷原諒我。我會行動證明畀太太睇,有啲事情人生中發生一次就夠,應該係一次都嫌多。」亦希望傳媒別再打擾臨盆的老婆。講到會否擔心被無綫雪藏、放棄,黎振燁直言:「我未必有機會再喺幕前演出,但小朋友就嚟出世,唔可以冇嘢做,就算體力勞動、厭惡性的工作我都要做,要搵奶粉錢,公司放棄我,我都唔可以放棄自己。」

朱智賢為2013年港姐,比黎振燁早入無綫,不過二人2016年早已合作過,只是當時未撻著。
朱智賢為2013年港姐,比黎振燁早入無綫,不過二人2016年早已合作過,只是當時未撻著。

一直與謝東閔拍拖甜如蜜的33歲朱智賢,近日為無綫劇《食腦喪B》開工,竟與劇中飾演一對的已婚港男黎振燁發展不倫戀!朱黎二人被拍到斷正車廂幽會,男的家有懷孕嬌妻,又正值無綫力捧,在《機場特警》仲要飾演「暖男」,現偷食自毀前程,在公司安排下,事隔一日女方竟然聯同事件中受害者謝東閔現身拆局⋯⋯

傳媒記招不設提問,有在場採訪資深行家都不禁表示「偷食道歉記招嚟講、呢份稿都寫得算差」!
傳媒記招不設提問,有在場採訪資深行家都不禁表示「偷食道歉記招嚟講、呢份稿都寫得算差」!

「抽離唔到角色」、「我都接受唔到自己」、「大家畀機會我」

事後二人接受自己公司的獨家訪問,進一步以游離眼神解說自己的「迷失」:

我覺得自己係一個唔專業嘅演員,我係因為拍劇而導致咁,我承認自己係因為唔夠專業、演戲經驗唔多,所以搞成咁時今日咁⋯⋯我覺得自己抽離唔到個角色(索鼻)⋯⋯同埋 好多謝Brian呢段時間陪住我,因為我知佢承受咗好多⋯⋯

謝東閔表示呢段時間會多啲陪朱智賢,希望可以陪佢「走過呢個階段」。
謝東閔表示呢段時間會多啲陪朱智賢,希望可以陪佢「走過呢個階段」。

堅持係「我一個人嘅事」 唔肯同人哋老婆講對唔住

主持人再追問朱智賢除咗謝東閔仲想同啲咩人道歉,畀晒位佢向黎太講Sorry ,但似乎佢依然唔肯講出呢句說話,仲扭波轉話題,講自己嗲哋:

我最想就係同屋企人講對唔住,我唔想因為自己嘅事影響到屋企人,我即時send短訊畀嗲哋,我唔想因為我一個人嘅事影響到屋企人。同埋我想同劇入面演員講對唔住、對監製講對唔住⋯⋯因為我影響到套劇,我真係好後悔、好內疚,我都接受唔到自己犯呢個錯⋯⋯

朱智賢開記招認錯 謝東閔伴陪度難關

朱智賢開記招認錯 謝東閔伴陪度難關朱智賢同黎振燁被拍車廂密會,又被影到兩人去醫院睇醫生,關係撲朔迷離,更有指已婚既黎振燁冷落腹大便便既太太,仲話男方有意離婚,黎振燁暫未現身回應事件,但朱朱呢日就由謝東閔陪同下開記招公開道歉。#朱智賢 #謝東閔 #黎振燁 #記招 #道歉

Posted by TVB 娛樂新聞台 TVB Entertainment News on Wednesday, April 29, 2020

王喜恥笑、網民唔收貨 一面倒數臭「扮可憐」

對於兩段回應,網友都唔太收貨,在無綫做過消防員但抽離到做KOL的前輩王喜,更在 Facebook 上出帖恥笑:「抽離唔到角色?哈~~~比你撈到個角色鍾意食屎咁
阿伯母咪慳好多米飯?公司咁多過來人前輩做過咁多示範,你都毫無進步,以後點偷食,噢,sorry,點揾食?」 朱智賢接受公司訪問無淚索鼻諸多推搪:「抽離唔到角色」、「演戲經驗唔多」、「大家畀機會我」

《食腦喪B》 角色有幾難抽離?

劇中朱智賢先後戀上三男...如果可以約埋出嚟,應該夠腳打麻將。
劇中朱智賢先後戀上三男…如果可以約埋出嚟,應該夠腳打麻將。

個局愈拆愈衰,黎生繼續冇影,至於《食腦喪B》到底設計了什麼角色令朱智賢抽離唔到?據了解此劇入面朱智賢個角色又真係幾淫亂,一女侍三男,劇中黎振燁都會被派帽!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!