朱茵

一代女神朱茵驚現騎呢導彈胸 網民嚇親:個胸想飛出黎?

最新娛聞

廣告

每當提起以前邊啲女星真心正、邊啲係真女神,朱茵一定係其中一個!無論係《逃學威龍》的清純學生妹,還是經典到爆的《西遊記》紫霞仙子等,真係咩年代的男性都通通被佢迷倒!46歲的朱茵雖然已為人母,但依然樣靚身材正,不過佢日前出席一個電影節時,個造型似乎出晒事……

一代女神朱茵

近年人們經常都鍾意回顧那些年女神,話以前冇P圖年代嗰啲先至係真女神,除了邱淑貞、李嘉欣及王祖賢等常客,朱茵都一定榜上有名!朱茵2012年下嫁黃貫中,之後誕下女兒黃鶯,不過依然魅力沒法擋!

朱茵

朱茵 朱茵同老公黃貫中。
朱茵同老公黃貫中。

驚現騎呢導彈胸

朱茵近年都少咗出席公開活動,不過每次出場依然豔光四射,但大家點估到女神都有崩壞時!朱茵日前出席第八屆邁亞密金燈塔電影節,身穿一襲白色Tube Dress, 但所有人落在佢心口上,胸部線條極奇怪,搞到成個導彈咁,似係塞咗好多嘢落去咁,搞到有網民話佢疑似裝假狗!

網友點睇:

朱茵話晒都女神級,好多網民都覺得無論佢幾時都係咁靚,不過呢對導彈胸又真係誇張咗啲:

朱茵

經典仙氣紫霞仙子

畢業於香港演藝學院戲劇系的朱茵,於1991年主演首部電影、星爺的《逃學威龍2》,之後1995年《大話西遊》系列後備受關注,從此朱茵便與那仙氣朦朧、敢愛敢恨的紫霞仙子劃上了等號。難怪當年和星爺傳出緋聞,連星爺都迷倒在朱茵的石榴裙下!

朱茵 港產片女神
朱茵與紫霞仙子劃上等號。
朱茵 港產片女神
紫霞仙子
朱茵 港產片女神
雙眸充滿靈氣。

而當年朱茵所飾演的黃蓉也給人一種溫柔甜美的感覺,笑容真係非常甜美!

朱茵 港產片女神
朱茵版黃蓉

《逃學威龍2》中,朱茵完美演繹出學生時代對於愛情的青澀懵懂。

朱茵 港產片女神
這是在戲裡捂著眼偷看周星馳的20歲朱茵。

回味朱茵那些年靚相

朱茵樣靚身材正呢啲就基本啦,嬌小的身形但有著噴血勁爆身材,真係相隔幾多年睇都一樣係咁煞食!太誇張的導彈胸就不了啦,一齊回味朱茵那些年靚相仲好啦!

朱茵

朱茵 有冇朋友都記得呢一部經典電影呢?
有冇朋友都記得呢一部經典電影呢?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
女神朱茵
圖片來源:東方新地