李靜儀

李靜儀落力舉鐵做Gym 晒纖腰兼倒奶勁吸睛!

最新娛聞

廣告

近日,女子組合Super Girls成員李靜儀(Heidi)喺社交網上載咗條做Gym嘅片,見到佢着住白色運動Bra Top大騷纖腰,展示辛苦做運動得嚟嘅成果!但重點喺佢舉鐵嗰陣不時倒奶,吸睛度爆燈!

撰文:東方新地|圖片:李靜儀ig

天時暑熱,李靜儀(Heidi)最近就走入健身室做運動,佢喺個人社交網上載咗段短片,片中見佢住白色運動Bra Top大騷纖腰,攞住啞呤做側身動作,務求收緊腰部線條,而且Heidi仲落力舉鐵,不時倒奶,非常吸睛!

喺教練指導下,Heidi挺胸收腹!

Heidi舉鐵真係好落力,舉到變哂樣!

其實佢間唔時都會同大家分享做Gym嘅片,見佢落力做,難怪咁fit啦。

早喺兩年前嘅香港先生選舉中,Heidi一身黑色蕾絲長裙,性感又高貴,加埋若隱若現嘅長腿同豐滿上圍,可以用兩個字嚟形容:完美!

不過等等先⋯ 係另一個角度睇,穿晒煲啦!一向都係得AAA cup嘅Heidi原來想谷胸,不過就衰在太貪心,加得太多墊搞到離晒罩,成件事錯晒!下次Heidi都係揀番件適合自己嘅晚裝啦⋯

前車可鑒,Heidi喺衣著上已有新諗法,好似係今年嘅農歷新年,佢就決定唔哂咁多胸,改哂靚背!在年初三那天,Heidi大放福利。牛仔褲再搭一件性感上衣,大晒玉背,把她嬌嫩白滑的肌膚表露無遺!

之後的年初四,她仍不忘大晒性感,除了美中不足是上圍未夠豐滿外,其他部位都是100分的。

同日繼續發放玉背圖,在泳池中回眸一望,氣質湧現!

在年初五那天她上載了自拍照,大家有無發現同一副太陽眼鏡而掛在Heidi胸口多天嗎?

年初六,再放一張泳池玉背圖,大晒長腿。

最新初七又有一張,今次show性感小肚皮。

而家佢都會有時騷下膊同騷下背咁,依然夠哂索!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
李靜儀