杜如風

杜如風帶團被插搵笨 萬四蚊坐廉航行程趕到甩轆

最新娛聞

廣告

旅遊節目主持人杜如風拍咗一系列乜乜攻略旅遊節目後,即有旅行社搵上門叫佢帶團,仲聲稱以親民價$13,888遊九州四日,之不過畀皮幾嘢要人坐廉航仲要早機去早機返,三日內玩晒成個九州係咩玩法?

撰文:東方新地

圖片:縱橫遊

杜如風帶團 坐廉航早機返

杜如風最近落力宣傳嚟緊復活節將會親自帶團到九州玩四日三夜,未計附加費齋團費盛惠萬四蚊,有得食有得玩仲有明星睇皮幾嘢似乎幾合理,不過有網民望真啲就發覺唔多對路囉!首先畀皮幾嘢要人坐廉航HK Express,除時delay嘥你半日都夠慘,仲要寫明11點45分飛機返港,即係朝早9點就要仆到機場,四日行程變相得番三日,好蝕抵啫!

趕頭趕命

餘下三日行程又點樣走?首先day 1直飛熊本行街觀光,夜晚就要坐2粒鐘JR到福崗,搭完機仲要捱長途車,攰到爆!第二日又坐2粒鐘車去由布院睇貓頭鷹兼去參觀神社,第三日又再返熊本睇海豚,第四日晨咁早就撇,行程平平無奇唔在講,趕到甩轆至攞命,玩得咁辛苦為乜?

除時甩底

重點係sell杜小姐帶團,但行程表列明「若杜如風小姐因個人身體狀況或其他不能預見因素導致未能隨團,客人不能藉此退出,敬請見諒」及「杜如風小姐每日隨團之時間,以當日安排為準」,換言之如果杜如風no show冇得追究,每日隨團亮相幾耐佢話事,就算見得十分鐘你都吹佢唔脹,各位團友又點睇先?

 

關鍵詞
杜如風