麥明詩

林作遇勁敵 麥明詩 藥房太子新歡曝光

最新娛聞

廣告

自「十優港姐」 麥明詩 (Louisa)參選以來,是非源源不絕,就連與男友大律師林作的新聞也被炒作。近日有指林作夜蒲應酬不斷,加上口花花向索女「抄牌」攞電話斷正,即時引起女友不滿,更被眨為朋友,出現分手危機。雖然兩人仍然糾纏中,不過原來Louisa身邊一直有位型男陪伴咗佢好多年,呢位型男據知叫Thomas Chong,係Louisa在劍橋大學的同學,而且係藥房太子爺,睇嚟林作今次遇到勁敵啦!

 

圖片來源:Instagram、新傳媒圖片庫

糾纏不清

Louisa初選港姐時已被爆與大律師林作拍拖三年,不過每次被問到戀情,兩人都冇承認又冇否認。今年六月,林作被爆趁Louisa去深圳拍劇時,在街頭向低胸靚女抄牌,Louisa當堂嬲到震,即刻喊爆話分手;不過今年中秋節Louisa又被影到同林作家人食團圓飯,明顯兩人仲糾纏中。

藥房太子 靚仔荀盤

麥明詩同林作關係夠晒錯綜複雜。近日Louisa同林作就少咗交流,不過就喺佢身邊成日見到一個高大成猛的身影,究竟係邊個嚟?佢叫Thomas Chong,家族經營藥房,而且係Louisa劍橋的同屆同學。雖然兩人唔同科,但就friend過打band,每逄大時大節都一齊過。Louisa今個月的生日party、聖誕正日都一齊過,就連Louisa處女作《失戀日》首映都有去撐場,之後管接管送。佢哋有幾close?唔使講啦!

會考19分入劍橋

在今年五月播出的《星星探親團》中,Louisa帶觀眾重遊母校劍橋大學,其實當時Thomas已經亮過相!Louisa在鏡頭前大讚對方係「社交界萬能拍檔」。另外Louisa又在節目中分享Thomas當年會考19分,未算十分出色,但就憑面試極佳的表現獲劍橋取錄,認真威水!

麥明詩:佢好靚仔

被問到有關Thomas的事,Louisa大方稱讚對方好靚仔、好nice,仲話同對方關係好好㖭。相反一問到同林作對上一次見面係幾時,Louisa即刻落閘話林作生日會自己都冇去,費事尷尬喎。

林作酸爆回應

另外,林作回應對於有關Thomas一事,佢就酸爆回應指有咩可能唔識佢呀,對方咁多年都對Louisa管接管送。嘩!Thomas型英帥靚正,又有學歷又有家底,今次林作想箍煲真係遇上勁敵啦!

全文完