林憶蓮

53歲林憶蓮與恭碩良秘密分手! 傳男方另結新歡、8年「姊弟戀」玩完!

最新娛聞

廣告

53歲天后林憶蓮與比她年輕11歲的男友恭碩良驚爆分手!二人拍拖8年,一直恩愛,不過有傳恭碩良已另結新歡,導致二人本來恩愛的關係破裂!今日台灣傳來消息指,憶蓮已透過經理人陳鎮川承認「二人於1年前已分手」,但雙方仍保持朋友關係,《東方新地》前年跟恭碩良訪問時,他還說過因為自己「來自破碎嘅家庭」,所以同憶蓮感情毋須婚書證明⋯⋯結果今天分手收場,實在令人唏嚧⋯⋯

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、林憶蓮恭碩良FB

林憶蓮、恭碩良分手 共同聲明曝光: 這是一個艱難、且悲傷的選擇

分手消息曝光後,林憶蓮與恭碩良分別在自己社交平台發出一段中英對照的分手聲明:「2019年的一月,恭碩良先生和我非常理性地做出了人生新的決定。 在一起經歷了八年美好的日子後,我們決定各自走向各自的人生。這是一個艱難、且悲傷的選擇,但也是一個出自對於彼此的愛與關懷而做出的決定。 謝謝大家的關心。希望大家這段時間能夠尊重我們的私隱。 這段日子大家有更重要的事情要處理及安排,希望各位好好照顧身體及幫助身邊有需要的人。」

疫情當前,二人的分手公告也有提及:「這段日子大家有更重要的事情要處理及安排,希望各位好好照顧身體及幫助身邊有需要的人」
疫情當前,二人的分手公告也有提及:「這段日子大家有更重要的事情要處理及安排,希望各位好好照顧身體及幫助身邊有需要的人」

話說林憶蓮、恭碩良年齡相差11年,前年仍然十分恩愛,堪稱人辦,本來還顯得愈愛愈難捨難離就知道!想不到兩位咁癡纏亦都有分手的一日,前年兩人無論開騷、出碟定參加內地唱歌真人騷,憶蓮都有Jun打鼓、編曲做監製做背後男人吖嘛!

林憶蓮 掉轉男前女後

二人近年的關係,最出位都係一直以「女前男後」作演出賣點,前年曾經一度要掉轉,話說Jun同黃貫中等人首度合體騷開,早排憶蓮再同Jun出埠做嘢,今次就輪到憶蓮做番背後女人,粒聲唔出企喺Jun身後等男朋友做訪問。適當時候避開鏡頭唔想搶男朋友鏡,呢啲咪係愛囉!

林憶蓮

相關文章:藝人專訪「恭碩良:同憶蓮感情毋須婚書證明 我來自破碎嘅家庭…」

平時憶蓮開騷做慣新聞焦點,近排輪到恭碩良做番次主角,同五大band神六月合體在紅館開騷,所以兩位出現機場時,憶蓮識做退下火線交畀男友自己問題自己答。

林憶蓮

剛踏入52歲生日,憶蓮喺男友面前都不經意好似少女一樣,粗重嘢交晒畀男友做,不時嘟嘴又撒嬌,好可愛噃!

林憶蓮

憶蓮默默跟在阿Jun後面,繼續做個背後的女人。

林憶蓮

拍拖七年恩愛如昔,憶蓮亦都慣咗去到邊都有Jun照顧倍伴,推行李呢啲絕對係基本。

林憶蓮

請恭碩良做鼓手 林憶蓮公開示愛

林憶蓮前年喺紅館開騷時搵來男友恭碩良擔任鼓手,向來對戀情低調嘅憶蓮,喺個唱上忽然同個唱音樂總監倫永亮(Anthony)講「我愛你」,搞到Anthony忍唔住笑笑口望住恭碩良,憶蓮笑言:「呢種愛同嗰種愛唔同,唔能夠混淆!」

53歲林憶蓮與恭碩良秘密分手! 傳男方另結新歡、8年「姊弟戀」玩完!

憶蓮向個唱音樂總監倫永亮高呼「我愛你」,不過佢話呢種愛屬於友情,二人其後合唱〈明天醒來時〉。

林憶蓮

完騷後憶蓮受訪時冧爆話:「兩種愛梗係唔同,一種友情、一種愛情,好明顯。(台上冇多謝男友?)個個樂手都有多謝,唔使特别多謝佢,咁好偏心。」

林憶蓮

去年再開騷,憶蓮表示特別感謝人生中最重要嘅兩位男性:「一個係我嘅音樂總監倫永亮,一個係我好好嘅音樂夥伴恭碩良!」

林憶蓮

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!