林日曦十大有骨金句

林日曦十大有骨金句

最新娛聞

廣告

林日曦係林夕徒弟

平時黑口黑面嘅林日曦,憑住澎湃創意推出惡搞雜誌,成功殺出新血路!至於點解佢咁多諗頭,原來佢係個討厭制度嘅反抗者,最憎返學讀書,曾從設計系輟學,加入電台做幕後創作,更係著名填詞人林夕的徒弟之一,花名係林日A或腦細!

林日曦創意多金句亦多,以下精選林日曦十大有骨金句,完全貫徹佢黑面神模樣,句句令人夭心夭肺!

 

金句一 對冇錢收的廣告

「我覺得佢哋唔俾錢又想做廣告,而淨係無差別咁送啲嘢出去就當做宣傳嚟講,係比較悶…我做乜要幫你免費賣悶廣告!」咁又係,呢個世界邊有免費午餐!

 

金句二 對自己成日跌電話

「個Mon嚟講,爆咗好耐,我已經唔想再整返佢,因為佢一定會再爆!」爛咗咪買過,腦細有錢嘛!

 

金句三呼籲讀者幫襯買書

「搵唔搵到本書都好,去搵店員表示搵唔到。」係咯,有生意一定做!

 

金句四對柴台讀者

「有幾個人以為我哋欠咗佢,以為一定要每條片都啱晒佢睇,我只係提一提佢哋收皮!」呢啲咪霸氣!

 

金句五對自己名字經常被打錯

「趁機會話多次俾大家知個「曦」字,速成係:「日(A)尸(S)」,至於倉頡碼就係.. 我唔識倉頡碼。」腦細喎,打字梗係員工做啦!

 

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!