林淑敏

林淑敏戰勝乳癌脫胎換骨:患病係祝福

最新娛聞

廣告

林淑敏(Mandy)在《愛·回家之開心速遞》中飾演野蠻潑辣「大小姐」人氣急升,在訪問中她大談乳癌康復的經歷,以及與丈夫成婚的心路歷程⋯

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、林淑敏FB

林淑敏 活在當下

林淑敏在2010年患上乳癌,經歷過多次化療同手術切除腫瘤後,終抗癌成功,講到呢個病令佢脫胎換骨,林淑敏笑言:「其實係祝福嚟,好多人會覺得,病一定好慘、一定係唔好,但我有呢個困難面對過,我又覺得一路行落嚟,其實所有嘢對我嚟講都係祝福、成長,我嘅性格改變咗好多,以前係好憂慮,好似好識計劃咁,會計劃到六十歲、七十歲,但係今日嘅我,我會比較傾向活喺當下,我會顧好今日、明日,將來嘅事,船到橋頭就自然直㗎嘞。我少咗好多憂慮,我覺得我諗咁多,一來未必會發生,再講我都未必會有六十歲、七十歲,唔知㗎嘛!個人豁咗出去,輕鬆好多、開心好多,演戲其實都係內心嘅反射,當我放輕鬆咗,其實對我自己嘅演技係有一啲幫助。」

問到林淑敏當初係點發現患乳癌?佢話:「我自己摸到㗎!乳癌有好多係深藏喺裡面,去到有徵兆被發現可能已經處於好危險嘅階段,我都算係好好彩,我嘅腫瘤係生喺表皮下面,凸起咗,唔去理都唔得,去睇醫生,好快做咗個決定,做手術,因為係表皮下,唔需要做全乳切除,但就要剪皮,剪走感染嘅皮。」

確診後三日做手術

同樣成功抗癌嘅薛芷倫話佢冇喊過一次,淨係知道要全力以赴去戰勝癌病,問林淑敏當時嘅心態又係點?佢答:「我有喊㗎,我係人嚟,哈哈哈哈!我唔係話薛芷倫唔係人,我相信每個人嘅處理方法都唔同。嗰時我仲開緊工,要同當時套劇嘅監製講,因為無啦啦失場人哋都要知咩事,對住佢又喊咗一餐,對住男朋友又喊咗一餐。但好快就消化咗件事,因為確診後,醫生第二句就同我講:『你唔使死嘅,你只係需要接受一個好長嘅治療啫!』我知道自己唔使死,再唔開心落去,我都係要繼續生活。確診之後三日就做手術,快到都冇時間諗。」

問林淑敏當時要做電療同化療?佢表示:「要!需要做化療,打標靶藥同電療。電療就一個月,化療就四針、三個月,標靶十八針,啱啱一年,成個療程差唔多年半。過程冇想像中咁痛苦,我所經歷嘅副作用唔多,化療會嘔、會爛口,喺我身上都冇發生過,甚至乎我有能力做運動,甚至標靶藥未打哂我已經返番工。」

求婚似開會

林淑敏同老公陳中原(Tommy)拍拖十三年,喺2013年結婚,問佢哋中間有冇低潮?佢答:「病嗰段時間,我同佢講不如算啦,當時大家都後生、三十幾歲正常會諗結婚生仔,當時我有病未必可以行落去。嗰時我覺得,甩咗佢我仲舒服,可以返加拿大養病。但係佢唔係咁諗,佢話:『唔係個個拍拖都係結婚、生仔、抱孫,我哋互相扶持,有幾耐命得幾耐命。』佢唔識煮飯,但佢知道食得好對我好緊要,佢去學煮飯,我打化療期間,佢每晚都煮五餸一湯。怕污糟我會感染,一放工就洗衫、煮飯、掃地,我好似大爺咁攤喺度睇住佢做,佢就係一個咁好嘅人囉!」

林淑敏又指自己原本冇諗過要結婚:「做完晒療程,再抖咗幾個月,有一日佢同我講:『你其實有冇諗過結婚㗎?』我答:『老實講,冇喎!』跟住佢話:『有冇搞錯!咁幾時結?你講嘞!結唔結?你講!』咁都已經唔係求婚啦,哈哈哈,我話:『要結咪結囉,咁結囉!』就係咁嘞,大家好似開咗個會咁。」

老公拒冒險生B

講到林淑敏依家41歲,其實都趕得切生小朋友,但佢話:「唔得嘞,我有雌激素過高,要食荷爾蒙藥,原本係五年一個療程,上年食完五年,醫生同我講:『你諗唔諗住繼續食第二個療程?如果你要生小朋友,你就要快嘞,依家就要停藥嘞,半年之後你可以準備生小朋友。』但依家醫學上整個荷爾蒙療程一睇係睇十年,我諗唔掂,我就返去同我老公講,問佢繼續食藥定生小朋友好,我老公就話:『唔好生,女人大肚雌激素好高㗎,好危險,我唔想要一個我唔識嘅𡃁仔,而令到你有危險。』好感動佢幫我做咗呢個決定。」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!