林芊妤

林芊妤懷孕近4個月 噴血身材精彩回顧!

最新娛聞

廣告

林芊妤(Coffee)今日被爆與圈外男友翟志榮(Weng)秘密入紙結婚,Coffee隨後亦公開宣布自己懷孕近四個月,認真恭喜哂呀!據知Coffee預產期為今年11月,正陀住B仔,嚟緊一段日子可能都冇咩機會睇到佢弗爆迷人身材!有見及此,小編就喺度同大家做個林芊妤回顧,暫時同大家止一止渴!

撰文:東方新地|圖片:Instagram 、新傳媒圖片庫

林芊妤宣布有喜近四個月

今日,林芊妤(Coffee)被爆與圈外男友翟志榮(Weng)秘密入紙結婚,Coffee亦大方承認自己已懷孕近4個月,表示早打算今年底與男友拉埋天窗,計劃低調旅行結婚,不過依家有咗BB,可能旅行都唔會去,同家人食餐飯就算!一切將會簡單而低調地進行,同時多謝大家的祝福。

大肚教瑜伽

Coffee一向喺社交網站十分活躍,今日亦不例外,見到佢戴住口罩自拍,表示病咗仍繼續教瑜伽班。不過重點係佢懷孕近四個月,身型都仲係咁弗,完全唔見肚!

林芊妤身型靚 著咩衫都咁靚

林芊妤除了有天賦好身材,上圍驕人,同時係個瑜珈達人又勤運動,所以身型靚到不得了,擁有完美曲線,基本上無論著咩衫出街都鬼火咁靚,男士們睇到心心眼,女士們則好羨慕!

瑜珈達人

林芊妤熱愛做瑜珈,無論係喺室內或室外,Coffee經常都係著住運動內衣加條緊身運動legging的運動造型,所以大家都唔難睇到佢結實腹肌及馬甲線!當然唔少得佢澎湃上圍啦!

熱愛做運動

夏日將至,其實大家都應該向Coffee學習,有時間就同陽光玩遊戲,做多啲運動,等個人弗啲又健康啲!但點解小編去做運動時撞唔到Coffee呢類索女……

噴血泳衣放題

林芊妤擁有驕人身材,最正係佢深知大家鍾意睇福利圖,絕對唔會收收埋埋,久唔久都會有噴血三點式泳衣相益大家!Coffee平時著便服已經咁出眾,著起三點式… 根本唔需要形容了吧。

回顧林芊妤入行

林芊妤喺2008年同TVB簽約做藝人,當年佢喺遊戲節目《耳分高下》中,擔任「Sing之天使」的雪梨,當時更被稱為「港版瑤瑤」!無他嘅,皆因佢嘅身材同台灣藝人郭書瑤有啲相似。

胸壓馬明夠經典

想當年,林芊妤入行後都有唔少演出機會,不過要數到最令人難忘的演出,應該就係喺《衝上雲霄II》中,著住比堅尼胸壓馬明一幕!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!