桃乃木

大食女優桃乃木香奈 嚟香港第一時間食呢啲?

最新娛聞

廣告

日本女優桃乃木香奈(桃乃木かな) 樣靚身材正,此嬌小玲瓏的美少女迷倒萬千男士,不過佢就出晒名鍾意食嘢,去到邊度都必須要食,好西乜乜乜。而最近桃乃木原來嚟咗香港,嚟到美食天堂,大家又估唔估到桃乃木post的第一張食物相係咩?可能你行過會撞到佢呀!

撰文:東方新地|圖片:Instagram、Twitter

桃乃木香奈 嚟香港第一時間食呢啲?

現年21歲的桃乃木香奈為人氣日本女優,不過小編就冇留意佢演出方面的事宜,講番佢最近原來嚟咗香港旅行(應唔係拍嘢啩?) 出名愛吃的桃乃木第一時間竟然係post咗張去7仔食嘢相!食咗燒賣同司華力腸各一兜。唔通好似香港人去日本便利店超興奮一樣,桃乃木又覺得香港七仔啲嘢好食啲呢?

前傳:桃乃木「戴套」食肉包

桃乃木之前曾上載咗幾張相片,相片中見到佢喺新幹線大快朵頤食肉包,不過就用個大透明膠袋套住自己!佢就留言表示,自己忍唔住口想食呢個馳名「551蓬莱豬肉包」,但又怕氣味影響其他乘客,所以出此下策!

為咗食肉包,究竟可以去到咁盡!唔少網民都稱讚桃乃木可愛又貼心,不過有人懷疑呢個方法係咪可有效減少氣味四溢,仲擔心桃乃木會唔會抖唔到氣呢!

贏過三上悠亞

桃乃木香奈係何許人也?小編對呢方面的女演員唔太熟悉,不過有個老朋友話佢今年21歲,身型嬌小只有153cm,但就擁有F Cup上圍,名副其實天使臉孔魔鬼身材,喺日本有極高人氣!桃乃木去年於《成人廣播獎》中勇奪「新人女優賞」,到底有幾巴閉呢?就係桃乃木係打敗現時無人不曉的三上悠亞攞呢個獎㗎!

估唔到三上悠亞都輸過俾桃乃木!

唔知大家鍾意邊個多啲呢?

出晒名大胃王

小編就唔知桃乃木啲作品如何啦,不過佢其實係AV界出晒名的大胃王,超級為食,經常都會喺社交平台上載美食照,次次都係幾個便當、幾碗拉麵、幾碗牛肉飯咁食!見到桃乃木大大啖食嘢的可愛樣,網民都高呼好想餵飽佢!

關鍵詞
女優香港