梁家輝

梁家輝大女大哂比堅尼照 靚人靚景吸睛滿分!

最新娛聞

廣告

影帝梁家輝有對靚靚孖女梁穎晨(Chloe)和梁靜禧(Nikkie),出哂名係靚爆星二代,近日Chloe就大派福利,喺個人社交網上載索爆泳衣相,唔通想趁機同大家齊齊降下溫?

撰文:東方新地|圖片:Chloe InstagramNIKKIE instagram

梁家輝大女孖男友放閃

近日,梁家輝大女梁穎晨(Chloe)同男友Matthew拍拖4周年,所以Chloe就喺個人社交網哂咗一張二人𡃶𡃶嘅相上網,甜蜜程度爆哂燈,大家差啲比佢地兩個閃盲眼!

梁家輝大女大哂比堅尼照

最近,Chloe終於再向大家派福利啦!佢分享咗一張之前去馬爾代夫度假嘅舊相,相中見到Chloe著住件黑色三點色,大騷美好身段,又留言:「Take me back」,但小編反而想話:「Take me there」多啲。

之前,梁家輝一家人就去咗馬爾代夫度假,一家人心情大靚,Chloe仲去咗浮潛。

梁家輝妹妹出嫁 家人一同見證

之前,梁家輝細妹Emmy於沖繩舉行婚禮,婚禮除了有家輝兩公婆出席外, 兩位已長得亭亭玉立的女兒Chloe和Nikkie亦有同行,仲各自帶埋男朋友,一家人齊齊整整!

梁家輝細妹Emmy出嫁,相信長輩們都十分高興。

眾人一起合照,紀念呢個重要時刻。

梁家輝孖女為姑姐做花女

婚禮當日,Chloe和Nikkie當然盛裝打扮出席,擔任花女的Nikkie更直言由細到大話要做姑姐花女,講到26歲終於等到今日,同時更稱姑姐是全世界最靚的新娘。

無論無大花女定細花女,都同樣靚靚登場。

孖女男朋友一同出席

連日來,兩姊妹都上載唔少婚禮的相片外,又各自放埋同男友一起的甜蜜合照,睇得出一雙一對的他們,令成個婚禮氣氛洋溢住更濃厚的甜蜜氣息!

Chole同男友Matthew合照。

Nikkie同男友Tyler,參與姑姐婚禮當日的合照。

Nikkie同男友仲要忘形激咀!

梁家輝孖女感情要好

另外,由於早前是National Siblings Day,即係國際兄弟姊妹日,感情要好的一對孖女當然要順勢慶祝一下,所以就放咗唔少自拍照上網。一對孖女又索又靚,相信將來都會同姑姐一樣,係個靚靚新娘!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!