梁詠琪

最佳父親節禮物!梁詠琪 帶囡囡返老公家鄉慶祝

最新娛聞

廣告

現年42歲的梁詠琪(Gigi)2011年和西班牙籍老公Sergio結婚,4年後誕下混血囡囡Sofia。日前是父親節,梁詠琪一家回到老公Sergio的家鄉西班牙旅遊慶父親節,相片中Sergio而寵溺的眼神看著初次體驗騎小馬的囡囡,難怪Gigi於ig說這就已經是Sergio 最好的父親節禮物!

編輯:東方新地| 原文:SundayKiss| 撰文:Kamen| 圖片:新傳媒圖片、梁詠琪微博梁詠琪IG

梁詠琪 帶囡囡返老公家鄉慶祝

日前是父親節,梁詠琪一家回到老公Sergio的家鄉西班牙旅遊慶父親節,相片中Sergio而寵溺的眼神看著初次體驗騎小馬的囡囡,難怪Gigi於ig說「「每個人都有一份禮物,就是為另外一個人付出」帶著女兒回到老家西班牙,看著她第一次體驗騎小馬的興奮,已經是最佳的父親節禮物。」

「每個人都有一份禮物,就是為另外一個人付出」帶著女兒回到老家西班牙,看著她第一次體驗騎小馬的興奮,已經是最佳的父親節禮物。The best Father’s day gift for Sergio is to watch his beloved daughter having fun in experiencing her first pony ride in Spain. #禮物歌詞 #最佳父親節禮物 #媽媽視角
Gigi Leung梁詠琪(@gigileungwingkei)分享的貼文 於 張貼

父親節快樂!Happy Father’s Day ! 😘😘😘 #媽媽視角 #父親節
Gigi Leung梁詠琪(@gigileungwingkei)分享的貼文 於 張貼

香港站演唱會 會否再次帶囡囡登台?

母親節即將到來,梁詠琪接受訪問時透露,今年送給家人的最大禮物絕對是她的香港站演唱會,她表示,因為之前沒有想過能夠舉辦成功,這次剛巧碰上紅館有檔期,對我和粉絲來說都是好消息,始終我是在香港長大,而且能夠和演唱會原班人馬合作,令我感到很圓滿。

早前梁詠琪在北京舉辦《好時辰世界巡迴演唱會》,曾帶著可愛囡囡Sofia登上舞台,母女一同手拉手唱《My Little Sofia》,Sofia全程不畏懼還觀眾揮手、說謝謝,頗有台風。

Gigi在社交網留言:「Sofia在家中都很喜歡唱歌跳舞,我忽發奇想,如果這個演唱會有她的參與,將來可以給她重溫這次跟媽媽一起上台的難忘時刻。10000人同時尖叫那一刻,我也很怕會嚇到她,還好她算蠻淡定的,還懂得和觀眾揮手和說謝謝,很乖乖,哈哈!」

之前GiGi生日,她們一家三口和弟弟及家人先參觀志蓮淨苑吃素,晚上再在家食生日蛋糕慶祝,GiGi說「平靜地渡過了一個愉快的生日夜」!

梁詠琪親手炮製造型蛋糕

適逢經紀人的仔仔生日,全能媽媽Gigi親手整了一個造型蛋糕為他慶生。她留言:「今天與經理人的小孩一起慶祝生日,這次給小孩子做了一個比卡超蛋糕,很有滿足感!從來沒有玩過pokemon的我,第一次感覺自己和比卡超那麼近!」

蛋糕超逼真,外型完全不輸給在蛋糕店賣的。

其實,這次已經不是Gigi第一次整呢種蛋糕,早在囡囡Sofia生日時,她就超用心地為女兒親手整了一個公主蛋糕,當時就獲得網友激讚。

梁詠琪 多元催谷寶貝女

小朋友入學,有得揀梗係揀名校。除了歷史悠久、校風純樸、成績優越同埋講個名出嚟都威啲外,對不少原校畢業家長來說,子女可以入讀自己母校亦係一種情意結。眨下眼,梁詠琪女兒Sofia今個月底就滿三歲,亦係時候為入小學鋪定路,據知情人士透露,雖然丈夫Sergio是西班牙籍、Sofia從小就用英文與父母溝通,GiGi卻沒有打算讓Sofia入讀國際學校。反而因為自己從瑪利諾修院學校畢業,一心希望囡囡都做埋師妹,可以接受傳統本地名校教育。

Sofia係獨女,再加上媽媽曾經就讀係校友,分數夠廿分,想Sofia入瑪利諾可以說已經是十拿九穩,但係依家競爭大,校友都爭崩頭,所以Sofia開始認字、夠大入幼稚園,GiGi親力親為陪玩陪學並非谷識字計數,反而係多元發展,希望Sofia從玩樂中學會思考發揮創意。當其他星媽送仔女去playgroup、幼稚園,借別人之手教女時,一樣要開戲開演唱會的GiGi盡量陪在Sofia身邊,一收工一有時間即撲回家陪女。從其個人IG可見,GiGi會陪女整糕餅麵包、讀故事畫畫、廢物利用DIY勞作、還會經常母女陣去圖書館打躉,費盡心神揀有意義圖書同囡囡一齊閱讀。兩母女最新最愛書籍就相當有意義,是女性教育活動家兼諾貝爾和平獎得主馬拉拉的繪本。

教養女兒話晒事

至於如何培育女兒,西班牙老公有冇話事權,據知情人士透露,兩公婆雖然恩愛如昔,不過家中大小事一向都係GiGi話事,再加上自小父母離異由母親獨立撫養,自己入學受教育亦都一直係梁媽媽一個搞掂:「始終香港係GiGi地頭,Sergio好放心交畀老婆負責、囡囡暫時都係留喺香港長大接受教育,喺邊度讀書就應該畀老婆決定。GiGi由Day 1知道係陀女,就一直有個心願囡囡可以做埋自己師妹,所以咁多年母校有活動都好有心參與,瑪利諾依家邊個校長、邊個係修女佢全部都知,又同好多校友有聯絡,就係想一直掌握住母校收生情況。GiGi 性格係咁,決定咗就唔想有意外一定要達成,所以本來諗住快快生多個,但為咗搞Sofia升小一鋪路入學啲嘢,都係遲啲至算。」

全家合體接收工

生女之後萬大事大不過湊女,GiGi雖然繼續接job開騷,不過每年只接一套電影。去年全力拍完即將上畫的電影《西遊記之女兒國》,今年就宣布參演關錦鵬導演、拍住鄭秀文、趙雅芝開拍《八個女人一台戲》,力爭可以有更多時間陪女兒成長。日前 GiGi在中環為新戲開完工,難得收工天都未黑,即趕去金鐘會合老公同囡囡,齊齊去超市買餸返屋企玩煮飯仔。有媽咪全心全意培育,Sofia精靈又乖巧,在太古廣場停車場一見媽媽雀躍萬分、拖住父母手仔開心笑跳跳紮、去到超級市場有好奇心得嚟又好聽教聽話,全程跟住媽媽 乖乖行,臨走仲好有禮貌同父母一齊同記者道別。外形標緻可愛、性格又好、仲得媽媽真傳愛閱讀又愛自己動手做勞作,品德同學術同樣出色,咩學校都實搶住收!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!