洗米華

洗米華再遇松岡李那講唔停 張建聲彈開讓座

最新娛聞

廣告

澳門賭業猛人洗米華(周焯華)有錢有型有地位,除了靚靚正印Heidi,又有紅顏知己Mandy Lieu。去年6月洗米華被影到喺夏威夷醉攬日模松岡李那,令女方一夜爆紅,疑似做小四!日前洗米華同松岡喺晚宴上再遇,傾到雞啄唔斷兼一齊敬酒,搞到張建聲都要讓出本來自己個位,識做地彈開!

撰文:東方新地

洗米華 有松岡陪伴現身婚禮

洗米華有錢有型有地位,自然多女埋身,其中一個係日模松岡李那 !去年安以軒和澳門百億富商陳榮煉在夏威夷舉行盛大婚宴,松岡雖然唔係男女家親友,但就獲准陪伴洗米華出席,席間佢亦冇同一班名人賓客交流,只係四圍自拍留念。

松岡李那洗米華 辣身舞片段流出

婚禮當晚after party上,洗米華和松岡李那在安以軒婚禮上的辣身舞片段,離奇在網上瘋傳,片段中所見,松岡雙手箝實洗米華,然後不停擺動蛇腰、扭籮,如連體嬰,洗米華面紅紅,面帶醉意。

松岡李那不停炫富

雖然松岡即時將與洗米華的IG的婚禮片段刪走,不過就大晒坐私人飛機的照片,相片中落咗妝的松岡攬實枕頭,瞓在私人飛機上的大床,意態撩人。雖然松岡扮未有出席婚宴,但卻自拍高炒三點式的片段po上IG,展示check in地址是夏威夷威基基海灘,一副戰鬥格的松岡李那,招數抄足Mandy,明向對方挑機。

松岡近來工作量不多,但不時大晒坐豪華長轎車及富豪遊艇上的相,突然富貴。

洗米華再遇松岡講唔停

事情冷卻了一段時間,但昨晚蕭定一公司舉行週年晚宴,洗米華同松岡李那再次相遇!消息指洗米華原本同蕭定一坐主家席,而松岡就同張建聲等演員坐喺相隔頗遠的另一枱,但洗米華一見到松岡就即刻好開心坐埋去,傾到雞啄唔斷,張建聲見狀都識做彈開,最後讓埋個位俾洗米華坐!

之後蕭定一去到洗米華同松岡張枱敬酒,洗米華同松岡即時起身合照,仲一齊敬酒!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!