李美慧

【深宮計】有餡閃嫁富豪 宮女李美慧晒億元遊艇

最新娛聞

廣告

成日都話女人最大幸福,就係能夠嫁個好老公,06年落選港姐,現年31歲的李美慧(ViVi),同56歲富商曾文豪拍拖半年閃嫁,上周日(6月3日)在淺水灣舉行盛大婚禮,正式做曾太成為幸福少奶奶,簽紙一刻ViVi開心到眼濕濕,對老公讚不絕口。

的而且確曾文豪對李美慧呵護備至,結婚前夕,專登為老婆開遊艇派對製造浪漫驚喜,當日李美慧和老公同大班親友上船舉行婚前派對,李美慧大晒老公億元超級遊艇,陀住五個月肚的她,全程表現興奮,粗身大細出海,李美慧著住平底鞋,更由多人護住上船,盡顯富泰闊太派頭。

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、李美慧IG

李美慧 宮女變闊太

近日在劇集《宮心計2深宮計》飾演「太平公主」陳煒親信宮女一角的李美慧,隨著劇集熱播,亦閃嫁富豪飛上枝頭變鳳凰,令唔少女人趨之若鶩。

上周日(6月3日)李美慧同富豪曾文豪於淺水灣舉行華麗婚禮,正式成為曾太的她,因為06年選港姐入行,拍過唔少劇集,當日就有唔少TVB藝人同事到賀,男家親友亦個個非富則貴,富商李民橋夫婦以及許晉亨等都有到場祝賀一對新人,場面熱鬧。

早融入曾家

雖然拍拖半年就閃婚,但李美慧早已融入曾家,與曾文豪前妻所生的三個女兒曾昭怡、曾昭亮及曾昭令,和老公的孫仔孫女都相處融洽,當日曾家上下到齊分享喜悅,就連曾文豪前妻亦有到場。據知情者透露:「其實ViVi係拍完《深宮計》先喺朋友介紹下認識Peter(曾文豪),咪睇佢哋年齡相差咁遠,佢兩個一啲代溝都冇,性格好夾,Peter好錫ViVi,拍拖冇耐已經同佢求婚,ViVi性格溫柔又善解人意,完全冇『港女』性格,就算依家做咗闊太,婚禮又收到咁多珠寶首飾,佢都仲係崇尚清雅,唔會戴到成身鑽飾金器咁出嚟!Peter就係鍾意佢夠賢淑,覺得呢啲老婆好難得。」

出海游水

陀住五個月B出嫁,雙喜臨門的李美慧在婚禮上就坦言婚禮前一晚瞓唔著。「我希望令到自己攰啲,婚禮前一日出海游水,返到屋企攤上床成晚完全冇瞓過,直到依家都未瞓過,唔知係緊張定興奮,嚟到現場以為好多嘢想講,拎住咪又講唔出,好在有老公。」新婚的她三句唔埋就將老公掛在嘴邊,老公曾文豪非常受落:「我好多嘢想講,但怕overrun!」知道老婆仲有戲癮,婚後亦支持她繼續拍劇,曾搶住話:「佢鍾意做咪做!」令李美慧忍唔住撒嬌:「老公真係好好呀!」幸福喜悅之情掩也掩不住。

事實上,被老公錫到燶的她,婚禮前夕,就得老公曾文豪安排驚喜遊艇派對慶祝,與大班親友一齊出海狂歡玩足一日,Party更在億元豪華遊艇舉行。上周六(2日)早上李美慧先到尖沙咀試婚紗,試了大半小時,之後由老公專車接載到銅鑼灣利園,會合老公曾文豪後,同大班親友一齊吃過午飯,就浩浩蕩蕩乘車出發到西貢早禾坑碼頭,上船出海開始派對狂歡。

七月法國婚宴

當日所見,已經陀B五個月的李美慧,雖然手腳仍然纖幼又冇水腫,但一襲貼身紅色裙已經明顯現肚,腹中BB已經有番咁上下份量。

成功娶得美人歸,曾文豪為畀老婆一次難忘婚禮,除了在香港淺水灣豪宅舉行婚禮,請來律師在場進行註冊儀式,讓雙方親友一同證婚,4月曾文豪更同李美慧到了不丹影婚紗相,兩名女兒亦有同行,享受新婚甜蜜浪漫之餘,一 家人更趁機共聚享受溫馨,李美慧早已同曾家上下打成一 片,接著七月一對新人還會到法國尼斯舉行大型婚宴,到時將會宴請過百親友飛當地出席聯歡。而幸福人妻李美慧八月便會停工養胎,準備迎接曾家金叵羅。

四間主客房

城中富豪鍾意晒遊艇,可以話係個人身份象徵,李美慧同老公曾文豪日前出海開P的豪華遊艇Mangusta 105,是意大利遊艇製造商Overmarine旗下Megayacht系列的一款超級遊艇,船身長達103英尺,船闊22.63英尺,遊艇搭載有兩台2400馬力發動機,駕駛船艙寬敞舒適,下層更設有主客4個房間,中層亦有闊落的休閒活動區和用餐區,船尾甲板除了能夠享受到日光浴外,還提供豐富的水上娛樂玩具,令你猶如置身水上世界。遊艇市值約一億港元。

李美慧 感動爆喊

在較早前的《深宮計》活動中,馬浚偉代表劇組向李美慧送上鮮花恭賀佢即將結婚,仲送上全部演員簽名賀卡,令李美慧即場感動爆喊,馬浚偉更表示:「美慧係個好女仔,喺橫店拍嘢撞見流浪狗,佢會捉佢哋去睇醫生、沖涼,之後又返去睇小狗!」但當一班演員開始玩遊戲時,馬浚偉忽然爆響口:「你粗身大細呀!小心啲!」洩露李美慧雙喜臨門!

問到李美慧係咪有喜,佢就話:「唔講得住!」至於婚後係咪要等生完B休息一年先再做嘢?佢話會睇自己到時嘅身體狀況先決定。

繼女曾昭儀環保轉贈BB衫

而李美慧嘅未來繼女曾昭儀早前出席活動,就直認早知李美慧有喜,亦有心理準備再做家姐,育有一女嘅佢直言會同繼母分享湊女經,以及建議對方食維他命增強營養,更表示:「到時我都會畀啲小朋友衫BB著,床方面都會借畀佢哋,環保啲,唔好浪費!」

李美慧 細未婚夫25歲

31歲嘅李美慧正式嫁畀大佢25年、已故百億富豪曾紀華二房長子曾文豪做闊太,喺淺水灣酒店搞結婚派對後,7月會到法國尼斯再擺酒。

李美慧同老公4月仲去咗不丹、喜馬拉雅山影婚照㖭。李美慧透露同老公係朋友介紹認識,拍咗半年拖左右就決定訂終身。

李美慧同曾文豪嘅細女曾昭亮同年,曾文豪大女曾昭怡比佢更大一年,睇佢啲相就知一早融入家中,而兩個繼女亦有陪同一齊去不丹影婚照,相信都好接受呢個繼母!

李美慧 曾演多套電視劇

現年31歲的李美慧,真名李斯庭,於2006年曾參選港姐,可惜三甲不入。其後加入無綫藝員訓練班,曾做過遊戲節目《一擲千金》的千金小姐,又擔任TVB8主持《娛樂最前綫》,曾參演過多套電視劇,但最為人認識的是於《少年四大名捕》中飾演馬國明的妹妹、《宮心計》等。

大讚男方夠成熟

李美慧被問到男方有何吸引之處時,她就指對方是個成熟型暖男,對她及其屋企人亦很好。當時被問到會否生小朋友,她則說:「都會努力造人,男女冇所謂,因為佢都已經有仔女。」

婚後繼續工作

而婚後會否繼續拍劇?她說:「都會客串吓拍劇,同埋做有關動物嘅義工,又會想搞生意但未計劃,到時老公一定會幫手,不過我都會諗清楚先,唔想蝕佢本。」