深宮計

【深宮計】何止死6個?起碼死多5個|《深宮計》死亡名單仲有佢哋⋯

最新娛聞

廣告

大台晚晚熱播嘅重頭劇《深宮計》吸引唔少人追看,不過話呢套劇「死得人多」真係冇錯!今晚飾演駙馬「武攸暨」嘅曾偉權因為幫太平公主頂罪而被斬頭,計埋第1集一開始就講米雪飾演嘅韋后,被李隆基與任三恕斬殺於中宗靈前!第2集陸詩韻被人誤殺,第3集就到關宛珊被太平公主指使人滅口,仲有駙馬張達倫、同飾演女史吳翠瑩嘅袁潔儀喺劇中先後死咗!

已死嘅計埋有6個,死亡名單仲未完,原來起碼死多5個人⋯⋯不過小編不得不講句,係一個爾虞我詐的宮中,死幾個人又有乜出奇!

 

撰文:東方新地圖片:TVB截圖、新傳媒圖片、YouTube截圖

《深宮計》死亡名單!

已死:

1)米雪

第1集一開始就講米雪飾演嘅韋后因奪權,而被李隆基與任三恕斬殺於中宗靈前!米雪雖然來得快時亦都走得快,出場好短時間,但令人印象深刻!

2)陸詩韻

陸詩韻以「部頭約」形式演出無綫劇集《深宮計》,她在劇中飾演大王子李天翔嘅老婆宋王妃,佢借勢教訓謝雪心、胡定欣,真係好衰,點知轉頭被太平公主駙馬曾偉權同掌珍關宛珊所誤殺,死狀恐怖!

3)關宛珊

第3集關宛珊(Kimmy)飾演尹采蕎、司珍房掌珍同駙馬曾偉權,錯手殺死咗太子妃陸詩韻。太平公主指使秦槐滅口,秘密毒殺關宛珊!

4)張達倫

因為女史吳翠瑩(袁潔儀飾)當年的口供,導致太平公主的第一任駙馬(張達倫飾)被無辜處死,太平公主好傷心對袁潔儀恨之入骨。

5)袁潔儀

太平公主將司膳房女史吳翠瑩(袁潔儀飾)囚禁20年,虐待至雙目失明及遍體鱗傷,並在額上刺上「舌」字,仲用翠瑩家人嘅生死去威脅佢,可惜原來太平公主一早已把其家人殺清光,最後更迫到袁潔儀吐血身亡。唔知係激到死定咬脷?劇情冇講⋯總之就係要死啦!

袁潔儀吐血身亡,唔知係激到死定咬脷?劇情冇講⋯總之就係要死啦!

6)曾偉權

駙馬張達倫被斬頭,陳煒好傷心,對第二任駙馬曾偉權的感情淡如水,點估到他會心甘情願幫太平公主頂罪,結果仲被斬頭,陳煒想再愛時為時已晚,趕去刑場,只能送上最後的微笑作道別⋯⋯嗚~

陳煒在靈堂上話一定要為死去嘅駙馬報仇⋯⋯

未死!但將會死⋯

7)黃心穎

劇情講女史黃心穎因為龍武軍任三恕(馬國明飾)救過佢而單戀佢,不過喺較早前無綫播出劇集精華片段及拍攝花絮,二人除了有感情戲及接吻場口,而一臉病容的心穎含淚吻別馬明,據知佢最後係病死!

8)蕭正楠

從較早前官方超長預告片中所見,蕭正楠飾演嘅龍武軍何離都會被太平公主嘅近身侍婢秦槐(李美慧飾)刺死⋯⋯

同蕭正楠係一對嘅心悠BB好傷心!

9)陳庭欣

原來套劇仲有陳庭欣!胡定欣飾演嘅太子妃表面正直善良,但當年她不滿繼母設計想讓同父異母嘅妹妹王葭(陳庭欣飾)代替她嫁給李隆基,於是下毒令王葭面部潰爛,最終吊頸身亡,最後定欣成功嫁給李隆基,但也因此常發噩夢見到爛面的王葭找她報仇。

10)韋家雄

據知,飾演公公嘅韋家雄嚟緊係戲入面都走唔甩死嘅命運,佢臨死前向愛慕多年的四司南宮琹(康華飾)道別!

11)「太平公主」陳煒

都冇好下場⋯無綫重頭劇《宮心計2之深宮計》以唐朝為背景,故事從唐玄宗(馬浚偉飾)平定韋后(米雪飾)之亂開始,涵蓋「唐隆之變」及「先天之變」兩個唐朝歷史事件。「太平公主」陳煒同馬浚偉爭權位鬥過你死我活⋯⋯

陳煒起兵奪權,但最終被馬浚偉、馬國明先發制人控制大局!

歷史上「太平公主」被賜死

從無綫的預告片所見,煒哥吐血死,據知佢喺第36集才死, 應該係被賜毒酒⋯⋯

睇番歷史,太平公主見黨羽被誅殺殆盡,不得不逃入佛寺,三日後返回。上皇李旦出面請玄宗恕其死罪,被玄宗拒絕,太平公主最終被賜死家中,其夫武攸暨墳墓也被剷平。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!