胡定欣

【深宮計】胡定欣晒低炒兩件頭泳照 自爆恨出海

最新娛聞

廣告

胡定欣自2015同2016年憑《鬼同你OT》及《城寨英雄》兩奪視后,即job接job冇時停,最近由佢同馬浚偉主演嘅《宮心計2深宮計》開播,宣傳活動一浪接一浪,同時佢仲要忙於綵排佢同馬浚偉再合作主演嘅舞台劇《偶然‧徐志摩》,昨日佢忽然喺IG上po出一張低炒嘅兩件頭泳裝照,原來唔係真.偷閒出海,而係⋯⋯

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、胡定欣IG馬浚偉IG

胡定欣 忙綵排舞台劇

視后胡定欣最近正同馬浚偉再合作,忙於為月底舉行嘅舞台劇《偶然‧徐志摩》作綵排,但昨日(6月18日)端午節假期,定欣忽然在IG大派福利,上載咗一張由低炒角度影嘅出海遊船河照,身上仲著住兩件頭泳衣,大晒纖腰同美腿。不過原來呢張只係定欣嘅舊照,佢話:「好想岀海,好想曬太陽,對上一次係一年前的事,Byesssss!!!~~~」真係講出好多冇假放嘅打工仔心聲。

好想岀海🏄🏻‍♀️🏊🏽‍♀️🥂 好想曬太陽☀️💁🏿‍♀️🕶 對上一次係一年前的事 Byesssss!!!~~~
Nancy Wu 胡定欣(@nwuuu)分享的貼文 於 張貼

近日定欣不時都喺IG派福利。

Nancy Wu 胡定欣(@nwuuu)分享的貼文 張貼

Nancy Wu 胡定欣(@nwuuu)分享的貼文 張貼

Nancy Wu 胡定欣(@nwuuu)分享的貼文 張貼

仲為張敬軒演唱會做嘉賓,留言搞笑自寸自己呢個太子妃唔易做:「#妹妹睇路呀 #深宮條路真係唔易行 #高低眉先可以入宮 #你有咩係高低架 #hinsideout2018」

GONLANDO VS 太子妃 #妹妹睇路呀 #深宮條路真係唔易行😂 #高低眉先可以入宮 #你有咩係高低架 #hinsideout2018 #HINSIDEOUT Photo by @locatherine112 📸
Nancy Wu 胡定欣(@nwuuu)分享的貼文 於 張貼

Nancy Wu 胡定欣(@nwuuu)分享的貼文 張貼

近日定欣忙於為舞台劇《偶然‧徐志摩》排練,要狂舞水袖,相信難唔倒有舞功底子嘅定欣。

只要投入 沒有多餘的想法 沒有不必要的擔憂 原來…係得架!!!!!!! 加油,陸小曼!~ : : #偶然徐志摩2018 #陸小曼
Nancy Wu 胡定欣(@nwuuu)分享的貼文 於 張貼

早前佢仲兌現《宮心計2深宮計》點擊率破十億承諾,大晒露兩點「裸照」!

我用兩點來換你十億點擊率!!!😏😏🤘🏽 恭喜#宮心計2深宮計 沖破十億收視🔝 #咁廿億要玩咩架 #世界難勞
Nancy Wu 胡定欣(@nwuuu)分享的貼文 於 張貼

胡定欣高低眉老是常出現|網友:得罪化妝師?

無綫劇《宮深計2深宮計》現正熱播,除咗勾心鬥角嘅劇情外,劇中最受觸目嘅就係飾演王蓁嘅胡定欣,佢經常出現嘅高低眉妝容,迅速成為觀眾嘅焦點,吸睛度爆燈,網友都紛紛猜測佢係咪得罪咗化妝師?

胡定欣顯眼嘅「高低眉」妝容成為咗網民嘅熱話,有唔少網民紛紛討論佢到底係咪得罪咗化妝師,定係唐朝流行化高低眉妝?

不過胡定欣就解畫指「高低眉」唔關化妝師事:「其實係我嘅問題,因為我做戲入面嘅表情時,眉頭嘅肌肉就會不其然咁『戚』起咗,其實一路以嚟我都有遇到呢個問題,所以我依家成日都會望住塊鏡,叫自己放鬆啲。」

《深宮計》肉搏馬浚偉|胡定欣苦等14年 終成兩屆視后

胡定欣在新劇《宮心計2深宮計》中擔正女一,飾演李隆基(馬浚偉飾) 髮妻王蓁,同李隆基愛妾鄭純熙 (周秀娜飾) 爭妍鬥麗,水火不容,同時仲與龍武將軍任三恕(馬國明飾) 是青梅竹馬兼舊情人。早前已事先張揚會同馬浚偉床上肉搏,並會一齊半裸出浴,大玩鴛鴦戲水。

其實胡定欣自01年加入無綫後,扮演過多種不同性格的女角色,之後默默耕耘14年,直到2015和2016年才先後憑《鬼同你OT》及《城寨英雄》奪得兩屆視后,她接受訪問時提到一直支持她的父母時,定欣更一度感觸落淚⋯⋯

《同盟》演技爆發

去年的TVB 50周年鉅製劇集《同盟》中,不但有視帝視后坐鎮,更力邀重量級實力派鮑姐鮑起靜傾力演出。其中視后胡定欣的演技再度爆發,加上與陳展鵬的大膽演出,令觀眾看得津津樂道。

小時候家道中落

2015年胡定欣首次獲封視后,最感激一直支持她的父母。她表示以往常常因工作忙而未有時間照顧家人,談及家人時更一度感觸落淚。和很多藝人一樣, 胡定欣未紅前,試過半年無工開,又試過厚著面皮去求監製給予機會,幸得家人的支持,定欣才能一直捱下去,捱出個頭來。

胡定欣是長女,有一個弟弟。小時候家境富裕,可惜後期家道中落,爸爸轉做司機,媽媽做會計,一家人的使費只是剛剛好。眼見爸爸經歷艱難階段,激發定欣要努力工作的心,改善家庭經濟,令家人有安定快樂的生活!

去年母親節,胡定欣上載自己小時候的照片,仲搞鬼地留言!

你好幸福呀媽咪,你個女咁可愛!!!😌😂🤣
Nancy Wu 胡定欣(@nwuuu)分享的貼文 於張貼

又帶父母去旅行,一家人真係好Sweet!

大家可以幻想下我影相個Post…😌☝🏽😏
Nancy Wu 胡定欣(@nwuuu)分享的貼文 於張貼

今年母親節,胡定欣就大晒同母親嘅合照,被網友讚似兩姊妹!

媽咪,你要身體健康和快樂! I love you… Happy Mother’s Day❤️
Nancy Wu 胡定欣(@nwuuu)分享的貼文 於張貼

Cover Girl 胡定欣

雖然胡定欣在演藝方面大有成就,但一開始她卻志不在演藝界。她在1999年參加「全球華人新秀歌唱大賽」晉身最後4強黯然落敗。事後她沒有放棄加入影視行業,參加了2001 年舉辦的第三屆TVB Cover Girl大賽,獲得多個大獎以及全場總冠軍,及後加入第18期藝員訓練班,尚未畢業就被監制潘嘉德點拍《衝上雲宵》,篩演凌卓芝一角,成為無線期下藝人。

那時候胡定欣形象青澀,憑著凌卓芝一角,觀眾開始認識胡定欣這個名字。

其實於2003年胡定欣出演了11套劇集,但除凌卓芝一角外,她都在演一些過鏡的角色。

綰綰-妖豔的一面

翌年,胡定欣再獲得出演女配角的機會,於高收視劇集《大唐雙龍傳》中飾演魔門中心狠手辣的魔女綰綰。

婠婠形象妖豔而神秘,是對胡定欣演技的大考驗。
但憑著她美豔的外表以及成熟的演技,成功討好觀眾。

浮沉的時光

在《大唐雙龍傳》後,胡定欣都在演出一些不痛不癢的閒角,她甚至出演過TVB的「神劇」《大冬瓜》。不過憑著她努力演好每一個角色的態度,以及在《舞動奇蹟第二季》的出色表現,奪得了《2008年萬千星輝頒獎典禮》「飛躍進步女藝員」。

《大冬瓜》霍思思– 狐妖。

在《舞動奇蹟第二季》中她表現出色,在不同的個人及團體比賽中獲得滿分成積,最後獲得季軍,及後獲得「滿分舞后」的美譽。

在舞動奇蹟,胡定欣向觀眾展現了她的另一面。
時間過得太快 10年前的今日 呢一場舞蹈 呢4個十分 成了我事業的轉捩點 當日的畫面,內心那份激動,我永遠都記得! 多謝<舞動奇蹟>💋
Nancy Wu 胡定欣(@nwuuu)分享的貼文 於張貼

在同年,她憑著銀樓金粉夏霏霏(四太太)角色,首獲提名最佳女配角,並入圍最後5強。 但於2008年的表現,似乎未能夠為她帶來事業的轉捩點,往後數年都一直在出演女配角。

人氣急升

於2009年的《古靈精探B》這劇集中,胡定欣演出了一場鋼管舞,其性感豔麗的舞姿,成為了一時熱話。及後她在《巾幗梟雄》中扮演柴九的妻子,把「姣精」演得淋漓盡致,人氣急升。

因為這一場鋼管舞,胡定欣開始在網上被網民稱為「女神」。

《拳王》獲最佳女配角

在2008年至2012年這4年間,胡定欣總共獲得3次最佳女配角的提名,最後在2012年憑《拳王》奪得最佳女配角。在《拳王》中,她飾演一名聾啞人士,溫柔堅強的丁恩慈,是對她演技的另一大挑戰。

胡定欣在《拳王》中演技大爆發,勇奪最佳女配角獎項。

在同年,她接拍《衝上雲宵II》,擔任第三女主角,默默耕耘多年,胡定欣於12年年尾,開始獲得自己應得的際遇。

在2012-2014這兩年間,她在馬來西亞的人氣急升,並獲得女主角提名以及「最喜愛TVB角色」獎座,在2014年更憑《名門暗戰》丁漫姿一角獲得最佳女主角提名。

就與多數人一樣,胡定欣未能在首次提名就奪得最佳女主角名譽,但相信是次機會為她帶來了無比的信心。

2015年 最佳女主角

在2015年,胡定欣這個名字,終於等同於「最佳女主角」,多年來她努力不懈,最後在《鬼同你OT》中飾演女鬼薑蓉一角,大獲觀眾讚賞,而她亦在頒獎典禮中,不負觀眾的期望,踏上了香港影視業的高峰。

《城寨英雄》刁蘭 再奪視后

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!