湯洛雯生日

湯洛雯下月31歲生日 閨蜜提早慶生

最新娛聞

廣告

上月湯洛雯同拍拖4年嘅羅天宇分手,當時湯洛雯回覆傳媒就咁話:「 Yes! We broke up but it was peaceful, no third person involved.”」,分手唔一定世界末日嘅,5月6日就係湯洛雯生日,一班好姊妹提早同佢慶祝生日,睇相想覺得心甜⋯

撰文:東方新地|圖片:湯洛雯IG

湯洛雯生日閨蜜提早慶生

雖然下月6日先係靚湯31歲生日,但今早佢就喺ig貼出好姊妹朱千雪、岑杏賢、蔣家旻同張嘉兒嘅合照,相中見到兩個生日蛋糕,靚湯留言話:「雖然未踏入生日月,但已經收到第一個生日蛋糕啦!話時話點解係自己屋企,都可以完全唔知你哋買咗兩個蛋糕,仲要擺埋入雪櫃,係我蠢定係你哋太醒呢?不過真係覺得好sweet,im so blessed to have u girls@jenniferjshum @tracytschu @misskayicheung @chiangel1110」。

之後岑杏賢同蔣家旻都係ig貼圖,岑杏賢就留言話:「Yay!哈哈 最驚喜係壽星女甚麼都不知道,太好了, Happy Surprise Early Birthday to you LengTong Mwahhhh」,而湯洛雯見到亦留言話:「睇嚟你已經當咗我屋企係你屋企」,岑杏賢見到亦回覆話:「哈哈」,見到佢哋一班閨密嘅互動,真係好Sweet呀!

湯洛雯回歸單身

湯洛雯(靚湯)首次演出的劇集為《愛・回家》,當中她所飾演得思思一角,清純鄰家女孩形象令人印象深刻,深受觀眾歡迎。而靚湯亦因為與劇中飾演馬子仁的羅天宇傳出緋聞。二人早期雖無正式承認,並一直聲稱「了解中」,但在大家心理早已認定他們是一對的!

在靚湯與羅天宇「了解彼此」的過程中,多次被傳媒拍到他們睇戲約會。雖羅天宇有個外號叫「女神殺手」,但靚湯看來沒有介意,更力撐羅天宇「好仔」!

去年10月1日羅天宇30歲生日,男人三十而立當然要好好慶祝!二人邀請多位圈中好友如陳瀅、劉佩玥及何廣沛等在其紅磡寓所開Party。其中靚湯以女主人身分站在壽星仔身旁影相,連靚湯妹妹Cassandre亦有現身,可見兩家人關係融洽。

而重點是在慶祝到興起之際,靚湯為捧著蛋糕的羅天宇送上深情一吻,冧爆一幕被拍下在網上流傳。二人自此終於承認正在發展中。當時一眾男粉絲們可謂心碎極了!

然而,一直表現sweet爆的二人,卻在早前宣佈已結束戀情達四個月了,真的是讓眾人跌破眼鏡!男方在接受傳媒訪問時表示兩人是和平分手的,並在分開後仍然有繼續聯絡和關心對方,希望大家留些空間給他們。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!