為脫貧 翻撻超雲失敗 窮山聰轉冧有米中女

最新娛聞

廣告

藝人陳山聰2011年時拋棄糟糠,狠撇太太Ponny後跟賭王何鴻燊千金何超雲拍拖,之後一直跟住何家千金吃喝玩樂,養尊處優。可惜兩人在13年分手,山聰做唔成賭王乘龍快婿又形象破產,仲要冇工開,所以被冠以「四失聰」之名!

雖然早前山聰找來兩位可愛契女、即係郭政鴻兩位女兒作說客,山聰超雲分手後終首次破冰見面,不過最終都係冇復合。

但今日有報道指山聰原來一啲都不愁寂寞,因為佢原來同一位同叫Apple的新歡拍拖已經足足兩年,更在將軍澳同居!拍拖兩年,即係話陳山聰13年同超雲分手後,14年就已經同三十餘歲的Apple撻著!而山聰亦深知自己形象差,所以一直刻意低調處理感情。

消息指Apple自己做生意,收入相當不俗,亦有唔少圈中朋友;加上本人性格文靜,大方得體,不單符合山聰「低調」的要求,就連山聰的家人及朋友們都對Apple喜愛有加。睇嚟山聰今次真係好認真喎!

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!