王子涵

明益編劇界蕭正楠 「王晶女」王子涵欽點入宮

最新娛聞

廣告

王子涵阿爸是王晶,雖然被指有父蔭在娛樂圈贏在起跑線,但早年晒身材著內衣行騷,拍戲又做大配角,星途暗黑,晶爸似乎想個女由低做起。直至三年半前王子涵簽無綫做親生女,王晶為女鋪路有 晒全盤計劃,等到時機成熟, 度身訂造開套劇集《荷里活有個大老千》,王子涵在劇中飾演的「缽仔糕」一角,慘妹煽情討好觀眾成功入屋。

人氣急升的王子涵,被不少男演員虎視眈眈,得晶女得天下,拍劇時已有何浩文與吳業坤想埋身,不過王子涵最近卻被前無綫編劇、李璧琦舊愛李梓樅mark實。幾年前仍在《Do姐去Shopping》做「畀錢仔」的李梓樅,已搖身一變成為王晶身邊的當紅編審,日前與王子涵一齊出席《荷里活》宣傳,之後二人去九龍城撐枱腳,貼身服侍晶女,又扶實過馬路,李梓樅目標明確,下一步當然是想做王晶的乘龍快婿啦!

撰文:東方新地| 圖片:新傳媒圖片、劇照、電視截圖、王子涵insatgram

「王晶女」王子涵 欽點入宮

入行已十年的王子涵,最近在無綫劇集《荷里活有個大老千》中飾演丁小雨「缽仔糕」,角色身世慘情,成功令觀眾由憐生愛,令她人氣急升。其實近年王晶已處心積慮想捧女兒,先後安排王子涵參與多部 由他監製的劇集,包括《賭城群英會》,但一直都只做大配角,未有機 會讓她發揮,今次《荷里活有個大老千》為她度身設計角色,故事骨幹亦圍繞她,成功彈起早已在計算之內。

不在乎批評

雖然王子涵曾被指冇樣貌、冇身材、冇演技,但她有的是強勁後 台。《荷里活有個大老千》中擔戲甚重的王子涵,雖然被網民批評她29 歲仍演18歲少女,甚至轟她戲屎,但她完全不在乎別人的批評,因為 她想要的是知名度,她說:「依家喺街度有人叫我缽仔糕,又有人叫錯 我大菜糕,我個心好爽。」王子涵表示當初決意入行不想靠父幹,並強 調爸爸王晶絕無偏私,見她演得不好也會大鬧:「每次拍完場戲甚至作 品出咗街,佢都會同我檢討,有次畀佢鬧得好勁,好唔開心,但嗰次 真係令我喺演戲上有少少開竅,幫到我好多。」

畢業於倫敦藝術大學的王子涵,專修化妝、服裝及形象設計,自 小已立志要做明星演戲,返港十年,在演藝事業上浮浮沉沉做紙上明 星,若不是王晶安排多位老戲骨如鄭則仕及金燕玲與她演對手戲,相信王子涵亦難以上位。據知情者透露:「晶哥雖然好錫個女,但十 年前個女入行佢唔出手係因為覺得未係時候,Ada(王子涵)貪玩未 定性,晶哥想磨練吓佢先,睇吓佢係咪真係對演戲有興趣同堅持 先,再加上佢係晶哥個女,其他人亦唔敢搵佢拍嘢。Ada 咁多年都 係做配角,連內衣騷都接埋,始終都係冇乜出路,大家只係知佢 係王晶女,但冇代表作囉!估唔到Ada 真係堅持到,所以晶哥先安 排佢入無綫受訓練,拍過幾套劇都係做三、四線,之後開套《荷里活有個大老千》, 個角色擺明係 為個女而設 , 有Kent哥( 鄭則仕 )同金燕玲傍住,一定唔會衰。」

 

跌膊撐枱腳

入到餐廳,二人點了沙律及窩夫溫馨共享,王子涵滔滔 不絕時,李梓樅好細心咁做聆聽者。

王晶個女人人爭

貴為王晶寶貝女,王子涵交遊廣闊,圈中以姊妹或兄弟相稱 的好友甚多,有指當中有不少所謂的好友,其實是想黐金糠博上 位。王子涵一入無綫已有大堆新晉小生及半紅不黑的巨聲幫埋身 巴結,去年拍攝《荷里活有個大老千》,何浩文與吳業坤亦對她虎 視 眈 眈 , 知 情 者 說 :「 晶女肉係人都想食,一 個唔覺意畀Ada睇中做埋男友,點都會有著數,王晶一年開咁多部戲,佢又咁錫個 女,Ada 只要出聲晶哥實畀機會嘅,好過喺無綫捱到金睛火眼都 未必上到位。拍《荷里活》時Dominic(何浩文)同坤哥都好進 取,成日撩Ada玩,放工又成日約食宵夜,不過Ada只係當佢哋係兵,Dominic 早已係晶哥旗下藝人,而坤哥個底花成咁,Ada咁醒當然唔so佢啦 !」

體貼扶過馬路

食飽飽行去攞車,過馬路時李梓樅左右手出動扶實王子 涵,如此親密的身體接觸,看來絕非普通朋友咁簡單。

陪煲煙

搵地方醫肚前,王子涵先搵個地方 煲煙,雖然自己唔食,但李梓樅陪伴左右冇行開。

要做晶兵都唔係咁易,不過王子涵最近身邊已出現頭號晶兵,日前王子涵出席《荷里活有個大老千》宣傳活動,離開時連私 人司機都使走,坐上該劇編審李梓樅的座駕離開,二人去到九龍 城泊好車,王子涵在車內把高踭靴除下,換上波鞋,其時李梓樅 一直在旁守候,並為她把靴放入車尾箱。之後他們搵地方醫 肚,沿途雖未有拖手,但過馬路時李梓樅終於出手,右手捉實王 子涵手腕,左手則輕攬王子涵背部,在餐廳內又分享一碟沙 律,一切盡在不言中。

送返香閨

王子涵由李梓樅送返何文田豪宅寓所,到達後男方更細心地幫她從車尾箱拎手袋。

晶哥愛將

李梓樅本來只是一個無綫普通編劇,多年來為上位無所不用其極,最終遇上王晶父女,近年有王子涵做後台,加入「星王朝」升做編審,成為晶哥身邊大紅人,去年晶哥生日,他更在社交網po相晒關係。

被封臭朵編劇

能與晶女有身體接觸,又不被抗拒的李梓樅,雖然編劇出身 但卻非常面善,因為他曾在《Do姐去Shopping》裡面擔任「畀錢仔」,有看過該節目的相信都不會覺得陌生。05年入行的李梓樅,在無綫任職編劇期間作品有《歲月風雲》、《學警出更》和《男人之苦》等,但有指他因脾氣臭兼人緣差,而被調往非戲劇組,後來自己冇癮辭職。離開無綫後,先後與導演林超賢及黃百鳴仔黃子桓 合作,但最後也是反面收場。

暱稱叫涵妃

李梓樅年過三十,近年為埋晶哥堆落力討好王 子涵,去年李梓樅生日食烤肉慶祝,王子涵送 上蛋糕製造驚喜,李梓樅在 IG公開多謝「涵 妃」,叫得好親密。

據知情者透露:「李梓樅個名全個電視城都識,當年佢得罪人 多,早已臭名遠播,後來話返教會信教,仲同李璧琦撻著,有傳當年佢返無綫都係靠女友幫佢重新搭路食回頭草,13年再入無綫做 番編劇,仲信埋教,多咗好多圈中同是教徒嘅朋友,近年佢同Ada玩得好埋,氹得掂王晶個女,大把世界撈,仲劈炮無綫走去幫晶哥,之後仲升埋做編審。」李梓樅外形高大,有幾分似蕭正 楠,今次由他做編審的《荷里活有個大老千》令王子涵彈起,他絕 對居功不少,相信晶哥都好滿意佢嘅表現,不過要做晶女婿就應該發夢未有咁早。

晶女萬歲慶功

《荷里活有個大老千》反應甚好, 上周六( 2月23日 ) 王子涵自掏腰包請食飯兼收看大結局,何浩文、吳業坤及Baby John等演員都有出席,而李梓樅更把合照放上 IG。

Do畀錢仔

李梓樅三年前仍在無綫做編劇,在《 Do姐去 Shopping》中出鏡做負責遞上信用卡的「畀錢仔」,這個節目更為他 帶來「最佳綜藝及特備節目」的獎項。

李璧琦舊愛

當年與李璧琦拍拖,李梓樅被封臭朵編劇,有傳因走投無路最後要借女友把口重返無綫

花弗底

外形高大威猛的李梓樅習武多年,精通國術及泰拳等,多年來形象花弗,最喜歡埋女星身。

教會交友

返教會多年的李梓樅最鍾意 與圈中女星做弟兄姊妹,不時與王君馨、苟芸慧攬頭攬頸,就連宇宙G.E.M.都唔放過。

坤哥、何浩文吼實

王子涵與何浩文在劇中飾演一對 戀人,二人埋位前後都玩到 癲,不過王子涵表示與對方不會 擦出愛火花,因她不愛肌肉 男。而媾女成性的坤哥亦樂做晶兵,不時放工陪食飯陪宵夜,唔 會放過任何一個機會。

奔放半裸

小時候仍是肥妹仔的王子涵,為做星不斷減肥,瘋狂做運動才擁有今 日驕人身材。入行十年的她不時在社交網大晒比堅尼照,更多次在外 遊時脫去泳衣半裸拍照,晶女敢做敢言,性格豪邁奔放

人人爭住黐

貴為王晶愛女,王子涵身邊好友全是大配角甚至二打六,男的有翟威廉、周志文、林師傑及溫家偉等等,女的有歐陽巧瑩、 蔚雨芯及劉佩玥等,黐得晶女多自有晶庇佑,究竟有幾多是真 心朋友?

度身訂造好角色
王子涵在《荷里活有個大老千》中的演技批評 在網上好壞參半,有網民指她「成功需父幹」 才獲得機會,但也有支持者認為角色是為她 度身訂造,由她扮演一個18歲的少女都可以 駕輕就熟。就連男主角鄭則仕亦為王子涵講說話:「王子涵由冇人識到係人都知佢叫『缽 仔糕』唔係白捧,佢演技唔叫精彩,但合格有餘。唔好屈晶哥,其實係我提出捧王子 涵,晶哥先將佢擺上去做『女一』。」

另一位好戲之人金燕玲也令王子涵獲益良多,王子涵表示感激能遇上丁小雨「缽仔糕」這個角色,可以借角色釋放她的孩子氣,讓觀眾有機會看到她的另一面。

同場加映:

王晶捧29歲細女王子涵做女主角 演得唔好老竇即鬧爆!

《荷里活有個大老千》播出一星期有多,劇中飾演丁小雨 ,花名缽仔糕嘅王子涵好多人都好想知佢邊個,原來佢就係王晶嘅29歲細女!

現時29歲嘅王子涵喺《荷里活有個大老千》中飾演龍四(鄭則仕飾)、丁玲(金燕玲飾)之女丁小雨,有睇呢套劇嘅朋友應該都對王子涵幾有印象!

皆因佢飾演嘅角色缽仔糕喺劇中除非常疼愛玲媽之餘,而且個性格倔強又潑辣,係個有嗰句講嗰句嘅人。無論係王子涵因玲媽過世而爆喊,抑或破口大鬧鳳姐(梁敏儀飾)係「八婆」,都令人對佢留下深刻印象!

星途未如外界預期

王子涵喺劇中嘅角色性格突出,演技自然唔造作,原來佢已經入行近十年,不過就因為佢爸爸係有名導演王晶,而令其星途行得非如一般人所認為般容易!

王子涵畢業於著名嘅倫敦藝術大學化妝及髮型形象設計系,07年返港後就隨即加入電影界。同年,亦於王晶電影《七擒七縱七色狼》演出Eleven一角,雖然唔係女主角,但叫做踏出演藝事業嘅第一步。

然而,唔少導演因知道佢係王晶個女而唔敢搵佢拍戲,所以歷年嚟王子涵有份演出嘅作品並唔多,電影《甜心粉絲王》、《黑勢力》、劇集《火線下的江湖大佬》、《我瞞結婚了》、《賭城群英會》等。

王子涵曾經於訪問時坦言,外間以為爸爸會為佢安排好工作,故冇人敢搵佢拍戲,但同時唔希望靠父蔭,想以個人實力創出成績,所以要更加努力,令別人選角時就會諗到佢。

王晶拍劇不偏私細女

眾所同知,《荷》係王晶投資作,而王子涵又喺劇中又擔演一個戲份重嘅角色,所以王子涵都好珍惜呢次機會,喺劇中好用心演好角色。據知,王晶如見王子涵演得唔好,就會即時喺片場嚴厲批評,可見未有偏私呀女!

順帶一提,王晶有兩個女兒,據知大女王佟藝開公關公司,主力幕後,而王晶曾指唔希望自己女入行做藝人,不過因自覺細女王子涵對演藝行業甚有興趣,先願意首肯俾王子涵入行!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!