王浩信

王浩信俾Like!陳自瑤廚藝了得冧爆老公

最新娛聞

廣告

「要留住男人個心,先要留住佢個胃」呢句說話真係無錯!好似 王浩信 (Vincent)就有口福喇,皆因老婆陳自瑤(YoYo)入得廚房,出得廳堂,係「煮得之人」!王浩信大讚老婆 陳自瑤(YoYo)廚藝了得,係一種好大嘅吸引力!

原文:Sunday Kiss
圖片:新傳媒資料庫、王浩信微博

王浩信 激讚老婆 廚藝了得

原來YoYo不單擁有美貌,對煮食更有一番研究。Vincent表示:「太太煮嘢食好叻,家政攞好高分,呢樣亦都係佢對我嚟講好大嘅吸引力。我最鍾意食卡邦尼意粉,我同佢去過一間酒店餐廳食,佢就可以煮返出嚟,個味仲要係一樣嘅!真係好厲害!Pancake、甜品、蛋糕佢都整好多,好有天份!」原來YoYo在煮嘢食方面很有天份!

工作以外,Vincent和太太相當甜蜜,其實每年Vincent和YoYo都會為對方慶祝生日。去年更跟各方好友一起慶祝和太太結婚4周年。

去年YoYo生日,Vincent更鬼馬地張貼2人的合照上微博,祝福道:「生日快樂,你又小一歲了!」

其實,佢哋未結婚前, 王浩信 都成日喺公開場合讚YoYo煮嘢好食!雖然Vincent以前烹調技術唔錯,但就笑說自己煮來煮去都係嗰幾款拿手菜式,而YoYo成日都試新菜,仲要煮得好好食,所以大部分時間都係YoYo下廚!

早前,YoYo上載了一桌子的泰國菜,唔知係咪佢整呢?
早餐的賣相也不錯啊!

自從囡囡出世後,Vincent更變成Family man,把拍劇以外的時間留給家庭。他笑說囡囡好聰明,「依家啲小朋友真係好聰明,佢同我年代嘅小朋友好唔同,佢開始識氹我笑,成日照顧我,搭住我膊頭 話:『今晚睇你啲戲啦!』又會成日同啲同學仔講:『今晚有我爸B啲戲啊!』幫我做宣傳,好得意啊!」

囡囡QQ剛出世時,肥嘟嘟好得意!

QQ 2歲生日時,Vincent更張貼了幾張父母照,寫道Happy birthday my love! 而上年Vincent生日,曾表示收到囡囡的自製生日卡最sweet!

有時同女女QQ玩到好疲累,QQ就會伏喺王浩信心口瞓着!兩父女感情好好呀!

王浩信有時要出國拍攝,一段時間見唔到YoYo同呀女,都會喺微博表露不捨之情。

問Vincent係咪惡爸時,Vincent就話自己唔係,「可能對住個仔我會,但對住個女唔得,惡唔到幾多,搞唔掂!」

Vincent同YoYo都鍾意打羽毛球,閒時會互相切磋,有時更會帶埋囡囡QQ一齊玩,佢哋嘅家庭活動真係好健康!

獨樂樂不如眾樂樂,打羽毛球點可以自私打!Vincent不但預埋圈中好友一齊打波,仲有預囡囡參與其中,話睇下佢鍾唔鍾意啊!

Vincent 話想追個仔,湊個好字,他笑說:「不過湊仔很辛苦,但老婆品種優良,我會好好把握。」佢仲話鍾意多啲人喺屋企,有一個小朋友就要有時間教育佢,陪伴佢,呢 樣嘢同我工作有衝突,所以都要好好計劃。YoYo就希望小朋友之間年齡不要相隔太遠,不過生仔生女就要睇緣份啦。

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!