王祖藍

網民:個鼻似足爸爸!王祖藍首發BB女超聲波照

最新娛聞

廣告

李亞男預產期是今年12月,不過爸爸王祖藍已經急不及待在個人Instagram上發表BB的首張超聲波相!相片中BB一副眼瞓樣,爸爸同媽媽都忍不住模仿一番!

撰文:Sundaykiss|圖片來源:Instagram | 編輯:東方新地

王祖藍首發BB女超聲波照

雖然B女尚有兩個星期才會正式跟大家見面,不過爸爸王祖藍已經急不及待在Instagram上分享BB的4D超聲波照,不少網民還留言指B女的鼻子很像爸爸王祖藍,令人更期待BB的來臨!

李亞男曬大肚照被讚陀得靚

今日(16日),李亞男貼出自己的孕照,表示同肚中的小baby girl去聽音樂會,實行音樂胎教,仲話囡囡好鐘意聽音樂(Bringing baby girl to a concert.she really loves music)。網民都大讚,媽媽陀得好靚,好期待「小祖藍」出世。唔洗急,大家好快就知道BB,似李亞男定王祖藍喇!

李亞男經常笑言丈夫基因太強,如果生女似爸爸就大獲,但真係係囡囡呀!李亞男在個人Instagram上載了一張孕照,肚上就用粉紅色寫了「Baby Girl」,留言指:「今日小公主陪我開工,佢好乖!」

網民得知李亞男陀B女後,紛紛留言指希望不要像爸爸王祖藍,更有粉絲指會天天替李亞男祈禱:「拜託要像媽媽!」

胎動似攪肚痛

李亞男有咗4個月時,狀態仲好好,冇增磅,冇腰痛,又冇乜作嘔作悶,胃口都OK!不時仲去行吓公園,希望對將來順產會有幫助。

View this post on Instagram

一家三口的小幸福 #找亮點

A post shared by 王祖藍 (@wong_cho_lam) on

李亞男話,初初感受到胎動嘅時候,感覺好奇妙,好似攪肚痛咁!

View this post on Instagram

Enjoying my backyard💕

A post shared by 李亞男Leanne (@therivergirl) on

李亞男:BB好錫媽咪

有網友就關心懷孕初期的李亞男早上有沒有晨起嘔吐、噁心、喜食酸物或厭油膩等妊娠反應,李亞男就表示,BB好錫媽媽,佢暫時都未經歷過孕期的任何不適,只會每日覺得好攰,又會頻頻「尿尿」。

陳美詩 陪李亞男扮大肚

陳美詩早前約咗好友李亞男聚一聚,見Macy企喺大肚婆李亞男身邊,塞咗嘢喺肚,仲齊齊摸住自己個肚,不過網友都笑Macy個肚好假,叫佢同孫耀威努力,早日做個真媽媽!

View this post on Instagram

Sister time ! ❤️❤️❤️

A post shared by 李亞男Leanne (@therivergirl) on

李亞男懷孕期間好胃口,而且肥胎唔肥身,不過準媽媽不論高矮肥瘦都有機會患上「妊娠糖尿病」,所以日前李亞男去做產前檢查,進行口服葡萄耐糖測試(飲糖水測試),診斷有否患上妊娠糖尿病。因為杯糖水係極甜極難飲,但為咗bb同自己健康都要飲清光,所以話做媽媽真係好偉’大!

李亞男大晒5個月弗爆大肚相

早前李亞男宣布為老公喜陀B女,陀B近5個幾月嘅亞男就上載最新大肚相,兼留言:「好期待見到我的小孩!我坐下時她經常踢我。」見到佢著上短身黑色上衣,晒出肚皮,但仍見其手腳依然纖幼,下巴亦尖尖,明顯是個靚媽一名!

 

唔少網民見到亞男最新的陀B相,都紛紛留言讚她是個靚靚孕婦。

另外,亦有網友指BB一定似爸爸祖藍一樣咁調皮,亦有網友笑言B女可能好叻踢足球,所以先會經常於亞男肚大踢媽媽。

李亞男正式宣布陀B女

李亞男在個人Instagram上載了一張孕照,肚上就用粉紅色寫了「Baby Girl」,留言指:「今日小公主陪我開工,佢好乖!」

未決定順產定開刀

李亞男話而家仲未決定順產定開刀,因為王祖藍實在太忙喇,怕BB出世會撞正爸爸要開工,如果開刀嘅話,爸爸就可以提早請定假!

母愛氾濫

早前,本刊就拍到即將做媽媽的李亞男,陪同祖藍及親友外出晚飯,當日所見,亞男慈母上身全程對姪女非常照顧,食飯前還帶姪女去商場買玩具及零食,吃飯期間,又唔揀同祖藍一齊坐等老公服侍,反而黐實姪女細心夾餸畀對方,對住姪女已經愛心爆棚,亞男將來肯定是個超級好媽媽。

重點補鈣

當日吃完晚飯,祖藍再去買了兩包脫脂高鈣奶上車畀老婆飲,雖然係新任爸爸,祖藍亦知道鈣質對肚裡BB成長非常重要,實行重點補鈣狂谷,希望生個似足老婆李亞男的靚B。

愛心爆棚

祖藍同細佬及親友食飯期間傾個不停,老婆李亞男就全程掛住照顧姪女,兩個黐住坐好好傾外,亞男更全程細心夾餸給對方,似足慈母愛心爆棚!

湯水進補

老婆掛住氹小朋友,袓藍就全程盯實老婆,又特別叫滋補靚湯畀老婆進補,非常體貼!

做埋司機

食完飯,兩公婆分頭行,亞男同部分親友行返寓所,而同細佬手足情深的祖藍,就揸車先送細佬回家,自己再外出工作。

興奮報喜

7月13日,李亞男在個人社交網晒出BB超聲波照片公布有喜,留言分享懷孕喜悅!

趕返港安胎

今年四月亞男陪祖藍去完加拿大再去新加坡工作,就在外地得知有喜,令兩公婆既興奮又緊張!更急改行程趕返港安胎。

奶奶狂喜

唔單止對小朋友有愛心,李亞男亦識得尊重長輩,同祖藍媽一直相處融洽,奶奶得知好快抱孫,開心到第一時間買定補品畀新抱進補,全天候照顧亞男!

叫岳母來港幫手

愛錫老婆的祖藍,稍後亦會安排岳母來港照顧亞男。

做足保密功夫

五月李亞男同岑麗香為王君馨慶生,當時已經有咗BB的亞男,因為陀B未足三個月,怕小器未敢將好消息公開!

自從陀B後,每到人多地方,亞男都戴口罩護胎。

李亞男近年將時間放去研究烹飪,煮得一手好菜的她,經常煮好嘢食餵飽老公,日前(7月18日),更為其烹飪書出關到書展宣傳,大肚後首現身同大家分享將做媽媽的喜悅。

向嘉欣取經

陀B四個月的李亞男,日前一個人飛溫哥華探家人,順道探同樣留加安胎的好姊妹鍾嘉欣,同好姊妹同時間陀B,兩人更興奮到一齊挺肚影相大晒母愛,嘉欣還調皮指住亞男個肚量度BB size,十分搞笑。

比李亞男遲婚的鍾嘉欣,一直鼓勵亞男快些生BB,得知好姊妹有咗,自然喜上加喜,快將做第二任媽媽的嘉欣,更不停將自己陀B經驗同好姊妹分享。

李亞男:婚姻就是各有犧牲

李亞男早前接受本刊專訪,大談婚姻之道。

從拍拖到結婚,王祖藍固然爬得快,而他和李亞男這一對也讓不少人跌眼鏡。不過恩愛之餘,去年底還是傳出祖藍太忙、亞男太依賴,於是亞男因為驚恐症入院,亦疑似患上抑鬱:「驚恐症係真嘅,不過抑鬱係假嘅,係結婚冇耐我因為腸胃有事入咗院,當時祖藍喺內地拍緊電視劇《哪吒》,實在請唔到假返唔到嚟陪我,我就真係覺得好down。外界話佢為咗事業忽略我,我想話其實係佢為咗我犧牲咗好多至真。嗰次以後,佢真係除咗綜藝節目再唔會接內地電視劇、永遠出trip都一定唔會超過三個月。我覺得婚姻就係要互相珍惜互相犧牲,佢講得出做得到,所以我本來想去日本九個月考個藍帶章,依家都暫時放低咗呢個目標,冇可能淨係佢一個為咗呢段婚姻努力。」

愛在祖藍未紅時

一坐下來,其實李亞男一直高呼,要幫她澄清一下和祖藍拍拖的時間線:「好多人以為佢開始紅我至同佢一齊,其實05年我哋對大家有feel嗰陣,佢仲係兒童節目主持、仲未幫《東方之珠》郭晉安代唱、仲未演《同事三分親》個樓華。」李亞男和王祖藍的初邂逅,就是在藝人之家。「當時大家對大家都冇感覺,淨係覺得佢細細粒幾得意。識佢以前,我鍾意嘅明星都係王力宏、黎明嗰啲⋯⋯」簡單嚟講,即是一概白馬王子型,並且高度一定要在李亞男之上,那些年,有排都未輪到王祖藍。