甄詠珊

【果欄中的江湖大嫂】「惡人菊」甄詠珊 唔怕被定型

最新娛聞

廣告

TVB劇集《果欄中的江湖大嫂》今天下午去了一間小學宣傳,主要演員陳煒、黃光亮、黃浩然、 岑麗香、楊明、王卓淇等也有出席,而在劇中飾演「惡人菊」的甄詠珊,要演又醜又惡嘅果欄工人,佢接受本刊訪問時話唔介意演醜角,有任何角色都樂於去演!

撰文:東方新地|圖片來源:新傳媒圖片庫

甄詠珊 唔怕被定型

在《果欄中的江湖大嫂》中也飾演媽媽的甄詠珊,在接到這個角色也說到有一定的挑戰性,雖然不是第一次演媽媽,但這次有一個這麼大的女兒,監製就想演到好像姐妹一樣。佢又話其實個角色唔算好醜,只係身世問題,要養起成頭家,又喺果欄同成班男人一齊做嘢,所以不修邊幅唔打扮!

聽說有很多女演員也抗拒演媽媽一角,因為怕被定型就會一直演下去,甄詠珊就回應時話:「唔介意呀!我自己的做人宗旨,就係邊度有飯食,就去邊度食飯,唔緊要,如果返唔到轉頭咁以後媽媽嘅角色都搵由我啦!」佢強調:「每個角色都需要人去做,我係好Welcome去做任何角色!」甄詠珊又話自己是唔粗魯,平日說話都陰聲細氣!而佢雖未至於好愛打扮,但裝扮都會整潔才走出家門,她還笑道:「一定唔可以有眼屎!」

前性感女子組合Freeze成員有陳樂榣、甄詠珊、石詠莉,當年甄詠珊為咗搵兩餐而去隆胸,由32B升CUP至32D的逼爆身材,巨胸期限一過,她即勇敢「拆彈」原來Cup數!而近年佢簽約無綫,一劇接一劇,繼台慶劇《誇世代》後又喺《燦爛的外母》中演出,成功入屋又洗底!

聽聽甄詠珊點講,去片:

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!