吳若希

畏高男友Alex為吳若希笨豬跳

最新娛聞

廣告

自從被爆同澳門才俊Alex Ho拍拖後,吳若希即高調放閃晒恩愛。早前兩人孖住去日本旅行,拖晒手去海邊影相!最近,自認畏高嘅Alex去澳門塔玩笨豬跳,以行動向若希表真心!

延伸閱讀︰

拆解《城寨英雄》8大謎團

《城寨》「福壽金」林偉 原來係李嘉欣同學!

笨豬跳晒愛

站於200多米高嘅澳門塔頂上玩笨豬跳,唔好話Alex,小編諗起都腳軟!而當晚Alex臨跳時,舉起大拇指自拍,之後充滿信心咁一躍而下!點解佢有咁大勇氣呢?咪就係用行動向女友吳若希表真心,Alex之後於ig留言:「我係一個嚴重畏高既人~但有天你會為左你愛嘅人去做一些你從來都覺得自己永遠做唔到既事~never say impossible to love」。真係愛是無所不能呀!

跳完再送花冧女友

笨豬跳都未夠喉,Alex過了幾日之後,再人肉速遞送若希一束鮮艷到暈嘅玫瑰,若希收到後心情大靚,更不忘於ig放閃,hashtag「你懂的」及「我懂了」!得喇得喇,知你男友對你好好,唔使咁冤氣嘅!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
alex吳若希