當奴遇襲內幕 的哥追女神不果 疑報仇洩憤

當奴遇襲內幕 的哥追女神不果 疑報仇洩憤

最新娛聞

廣告

昨晚42歲商台DJ當奴(唐劍康)、27歲DJ Colin同28歲商台同事Jacky,到九龍城一茶餐廳晚飯時,突然遇襲,三人均受傷需送院。據知今次遇襲事件,懷疑跟一名瘋狂男fans有關!事後DJ Colin表示,出發時已發現途中被一男子跟蹤,Colin更指出,認得該男子就係一直癡戀DJ麻利嘅瘋狂fans,本身做的士司機,除了經常去商台等麻利收工,更曾跟蹤麻利及其他商台DJ!因此,懷疑今次遇襲內幕,因的哥追女神不果,疑報仇洩憤!不過,原來商台女神麻利勁多優點,難怪令的士哥着迷!

食店施襲

其中當奴傷得最重,頭部及雙手受傷,其一隻手脫骹,事後當奴由救護員包紮頭部送往伊利沙伯醫院。

由於的哥行為過晒火,全台亦得知此事後,為了麻利安全,其他同事都好心陪伴麻利亞出入,以防萬一!據知,Colin曾為同事出頭,勸喻該名的哥唔好再跟蹤麻利,懷疑有人因此懷恨在心,跟蹤至九龍城茶餐廳向Colin施襲,當奴便無辜捲入事件而慘被扑傷頭!

DJ Colin

Jacky

幸冇大礙

當奴好友兼拍檔少爺占亦趕到醫院探望,得知當奴傷勢並冇大礙,終放下心頭大石!之後,頭部及左手包紮繃帶嘅當奴會見傳媒,問到之前有否受的哥騷擾,當奴說:「冇!就係冇我份,被騷擾嗰位唔係我,我只係聽聞過,咁我哋叫被(瘋狂聽眾)騷擾到嗰班同事小心啲,點知自己今次就瀨嘢喇!」

再被行兇者施襲時有否講過原因,當奴表示:「冇呀!使乜原因,咩都冇講,我都唔識佢嘅,(但你又知佢係騷擾同事嗰位聽眾?)見到佢揸的士,因為知個狂迷係揸的士!」

女神麻利真身

被的哥癡戀嘅DJ麻利,原名鄧慧妍(Maria Tang),現為商台叱咤903節目主持人,另負責管理my903 forum。曾就讀嘉諾撒聖心小學下午校、嘉諾撒聖心書院,於中學會考取得28分,後升讀中文大學新聞與傳播學院,絕對係高材生。2009年出道至今,曾主持《萬世巨星》、《叱咤叱叱吒》、《麻利有隻小綿羊》等節目,現時逢周一至五,跟Do姐鄭裕玲及余迪偉主持《口水多過浪花》,周日solo主持《Mali Mali Home》。

勁愛小動物 愛心爆棚

麻利本身勁鍾意小動物,養有一隻雌性芝娃娃叫薯仔,更不時於fb晒跟愛犬合照。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!