黃德斌

約滿離巢 黃德斌 同女友恩愛湊B仔

最新娛聞

廣告

上月底約滿無綫的黃德斌,揚言同舊公司展開新形式合作,仍未有新工作的他,不時同圈外女友黃美恩(Joyce)一齊湊仔為樂。日前,一家三口又出動,只見黃德斌同女友湊仔緊張到爆,見B仔扭計扁嘴,黃德斌即慈父上身哄頭埋去肉緊狂啜B仔額頭,又出動手機、玩具出力氹,父愛氾濫!

黃德斌約滿離巢外闖

入行30年的黃德斌先後效力無綫25年,一度在劇集《刀下留人》做男一,但近年已冇乜機會擔正,上月底約滿決定離巢外闖。據知近年德斌唔係客串就係做男二,所以覺得係時候出去闖吓,所睇吓有冇機會拍內地劇,不過據知依家都係搭緊路,未有新動靜!

拍拖17年

黃德斌有個拍拖17年的女友黃美恩 (Joyce),雖然至今仍未有結婚計劃,但對女友卻錫到燶,幾年前就打本畀女友在尖沙咀開時裝店,不用開工二人亦秤不離砣。二人在假日不用工作的時間,經常拍拖踩單車,非常恩愛!

稱幫朋友湊

15年初,黃德斌被發現與女友之間多咗個「神秘B」,經常孖住湊仔。據知德斌話BB係佢朋友個仔,叫做稀稀,佢同女友都好錫個BB,女友仲成日湊埋個B返時裝店開工㖭!不用工作的日子,黃德斌將全副心機時間去湊仔,本月中,二人湊住B仔到尖沙咀一間平民餐廳開餐,入到去黃德斌先揀個隱蔽位置抱住B仔坐好,B仔忽然扭計扁晒嘴,德斌就緊張到即刻哄埋去狂啜B仔,氹到BB即時笑番。

 

 

 

女友錫手仔

吃了大約一小時埋單走人,黃德斌抱住B仔同女友行去附近攞車,路過報紙檔見到有玩具車賣,佢又即刻買畀B仔玩,期間黃德斌女友不時用手摸B仔面珠及撥他頭髮,更忽然冧爆捉住B仔手仔錫,雖然多次否認係BB老竇,更曾揚言同BB毫無關係,但當日所見,卻似足一家三口幸福家庭樂!

 

 

B仔不離手

雖自稱幫朋友湊B,但黃德斌就算同圈中好友戚其義、郭少芸的飯局,例牌一家三口列席,而女友為父母慶生都抱埋B仔,關係非常親密!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!