蔡少芬

結婚十周年 蔡少芬 張晉穿十年前禮服影全家福

最新娛聞

廣告

蔡少芬(Ada)同老公張晉唔經唔覺結婚十年,1 月12日係佢哋結婚十周年紀念,為咗紀念呢個大日子,佢哋一齊著番當年結婚嘅婚紗及禮服影相,加埋兩個可愛嘅囡囡,幸福又溫馨!

撰文:東方新地

圖片:蔡少芬微博、新傳媒圖片庫

蔡少芬 張晉 結婚十周年

08年,Ada同張晉結束愛情長跑,更生下兩位女兒張楚兒﹑張信兒,1月12日係佢哋結婚十周年,佢哋為咗紀念呢個大日子,佢哋著番當年嘅婚紗同禮服同兩個囡囡影全家福,二人更留言道:「十年前的今天,我娶了你,這十年裡有風、有雨、有彩虹,還有俩搗亂的。十年前的婚纱和禮服,今天還能穿,讓我們保持身材,繼續風雨同路,看看下一個十年還能不能穿。」

十年後,著番十年前嘅婚紗同禮服,難得嘅係佢哋嘅身形依然keep得好好!而Ada更加好似食咗防腐劑咁,冇乜走樣,真係注顏有術!Ada更公開答謝老公嘅愛:「感謝天父,時間過得太急速了!十年有喜有憂有趣有怒一切一切都是滿滿的愛!如沒有主的恩典,這個家不可能如此繽紛!往後每一日,我們也會繼續堅愛,也謝謝極品張晉max,愛你啊!」so sweet!

 

睇番十年前,Ada嫁俾張晉,當時男方仲係藉藉冇名嘅內地武打明星。而當年任婚禮姊妹團,有洪欣、朱茵、陳法蓉!婚禮好簡單,冇豪華嘅排場,但幸福滿載!

Ada仲晒咗幾張婚紗獨照,你哋話佢係咪keep得好好?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!