陳柏宇

結婚紀念日 陳柏宇符曉薇晒恩愛:每天愛佢多一些!

最新娛聞

廣告

陳柏宇與符曉薇去年7月2日結婚,早前是他們的結婚週年,陳柏宇和符曉薇二人一同上載親密合照「晒恩愛」。符曉薇與社交網站還發布愛的宣言,表示「每天愛佢多一些」!其實今年除了是他們的結婚一周年,還是拍拖7週年!面對7年之癢的問題,符曉薇表示完全沒有問題!感情真好!

撰文:Sunday Kiss |圖片:陳柏宇ig符曉薇ig

陳柏宇符曉薇結婚紀念日 晒恩愛:每天愛佢多一些!

陳柏宇與符曉薇去年7月2日結婚,早前是他們的結婚週年紀念日,二人都有於instagram 發佈合照。符曉薇於instagram留下愛的宣言,表示:「萬眾期待嘅日子,今日陳生終於放假。我地終於可以拍下拖、行下街、食下飯,慶祝埋我地第一個結婚週年,同第七個拍拖週年。一齊左七年一啲癢都無,仲每天愛佢多一些,有時仲難捨難離,希望呢個感覺到永遠!」真係好sweet!

囡囡10月出世

陳柏宇4月時公布太太符曉薇懷孕,囡囡將於10月出世。懷孕中的符曉薇身形有少許發福,但依然咁靚!但係符曉薇就話自己好似家有囍事嘅吳君如!

陳柏宇:變得有攻擊性

陳柏宇屋企養有一隻鬆獅狗VV同老虎狗Bessie,佢早前出席活動,講到兩狗近日經常打大交,令佢非常煩惱:「屋企嗰兩隻狗唔知點解慢慢變得好有攻擊性,好鍾意打交,以前都唔會,尤其係食完飯嘅時候就會開始打。我太太同媽媽又唔識處理,平時有我喺度我就會一手抽起佢哋,問題係我唔係成日喺屋企,所以依家要快啲約狗隻訓練師睇睇可以點搞。」

陳柏宇續說:「當然有諗過到最後最壞嘅情況係將佢交畀我個朋友,隻狗同嗰位朋友都有相處過,如果交畀佢照顧,我可以晚晚去探佢,因為大家住得好近,但係如果真係咁樣會好灰囉!所以希望可以快啲睇吓專家有咩意見,處理咗兩隻狗嘅問題先,如果唔係到BB出世會好麻煩。」

搵Trainer幫手

不過報道一出即引來猛烈抨擊,陳柏宇翌日再接受訪問,強調會搵相熟Trainer幫手:「見到有好多愛狗之人討論,呢個情況有理性嘅討論係最重要,棄養依然都係最壞打算,如果最後解決唔到就焗住一定要行。當然我依家有搵相熟Trainer去教我點樣控制呢件事,唔好惡化,同埋會改變餵飼嘅方法。」

陳柏宇話呢件事入面最嬲係老婆Leanne唔企喺佢角度去諗:「我瞓唔着覺,瞞住老婆諗方法,諗呢個最壞打算我仲心痛,隻狗都養咗10年。但如果控制唔到愛犬,有機會傷害到BB,到時BB受傷、愛犬又有機會人道毁滅。我係為咗屋企先咁諗、咁打算,再講依家未需要做呢決定,搵到Trainer解決到就冇事。」又笑言享受太太氹番佢,所以要嬲太太耐啲。

Leanne則在網上發文強調唔會棄養:「首先我哋係唔會唔要任何一隻動物;第二,啲人話我哋教得唔好,如果成日上嚟我屋企嘅朋友都知,VV同Bessie以前唔係咁,係搬咗嚟新屋呢幾個月先打到咁;第三,我哋冇驚過佢傷害BB,因為一個喺地下,一個喺BB床,唔通佢識飛上嚟咬BB?我哋係驚佢哋打傷。」又指等過幾個月BB安定咗就會攞Bessie返嚟。

Leanne又指VV打交時差啲咬中Bessie眼球,好彩最後只係咬到眉頭。又爆老公陳柏宇最愛Bessie,曾因見到佢嘅老態而爆喊。

 

陳柏宇宣布做老竇 晒BB超聲波照報喜

陳柏宇(Jason)去年7月2日跟拍拖5年的女友符曉薇(Leanne)結婚,早前陳柏宇在instagram貼上超聲波照報喜,留言:「guess what!」唔使估都知係佢老婆有喜啦,真係恭喜晒!不過當時佢未有透露係仔定女!

之後Jason揭曉答案,將一段短片上載到IG,先拎出一張超聲波圖,然後叫大家估究竟佢係男仔定係女仔,到底係有慈姑椗定冇慈姑椗呢?之後再同老婆一齊切蛋糕,仲話切開之後就知道BB性別,如果係藍色就係仔,粉紅色就係女⋯⋯

之後二無喺大班朋友見證下切開蛋糕係粉紅色,開心到叫咗出嚟,之後大家仲齊齊大叫「IT’S A GIRL」!

揭開蛋糕原來粉紅色,係女仔呀!二人都希望陀B女,如今如願以償,恭喜晒陳生陳太!

 

《1+1的深情》爆房事

其實之前二人在田蕊妮主持的《1+1的深情》節目中接受訪問,當時Jason被問到對上一次行房他直言兩周前,阿田笑佢哋隔咁疏,阿田再問每周行房多少次?Jason笑說:「我諗最多都係一次,以我嘅能力!」

二人又於節目中畫將來跟小孩一起的一家三口圖畫,估唔到咁快夢想成真。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
陳柏宇