林曉峰

網友讚林曉峰大仔有明星相!15歲林寶高康子妮成個頭

最新娛聞

廣告

藝人林曉峰同老婆康子妮結婚16年,育有兩子林寶同林熙,轉眼間兩個仔都已經踏入青春期,長高得非常快,仲已經高過媽咪康子妮㖭!見到兩個仔快高長大,相信林曉峰同康子妮一定非常欣慰!

撰文:Kayla(原文刊於:Sunday Kiss)|編輯:東方新地|圖片:Facebook、新傳媒圖片

15歲林寶 高媽咪成個頭

作為全能藝人嘅林曉峰,同本身係和音歌手嘅康子妮於2002年結婚,翌年誕下大仔林寶,2004年再誕下細仔林熙,一家四口樂也融融。林曉峰日前喺Facebook分享幾張相片,見到而家已經15歲嘅林寶,原來已經高媽咪成個頭,就連細仔林熙都係!

林曉峰大讚老婆「全能」

林曉峰同康子妮結婚16年依然恩愛,林曉峰仲藉住分享近況,隔空大讚老婆:「MaMa,Musician,Artiste,Chours(Chorus), Beautician, Counseling, all in one !」(集媽媽、音樂家、藝術家、合唱、美容師、輔導員於一身)

林曉峰 囝囝高過老竇

睇住林曉峰、康子妮拍拖結婚到生仔,眨吓眼大仔林寶15歲、細仔林熙14歲,一家四口行出街,原來兩個仔已經牛高馬大,仲高過爸爸!幾時都話香港地行街買嘢夠晒集中,日前撞到兩公婆帶住兩個仔family day,買衫買鞋睇日用品又食埋飯,由朝到晚,親身示範真係一個地方就可以搞掂晒。

 

話說14年前淡出幕前,唔講唔知,原來康子妮生活絕對唔止相夫教子咁簡單,做埋伊健和音同「友情歲月演唱會」御用樂手、編鋼琴譜做音樂比賽評判、又幫學校編寫校歌拍埋MV、近年又撈埋網購仲密謀緊推出女子唱作組合,絕對真人不露相。

不過佢話最自滿嗰樣唔係個人音樂事業,都係教得兩個仔乖巧有禮人見人讚喎。睇落林寶林熙咁大個仔仲黐住爸爸媽媽行街、全程聽話聽教同林曉峰又攬頭攬頸玩到朋友一樣,就睇得出媽媽教得好、朋友亦都冇讚錯!

行到首飾店,康子妮忍唔住駐足睇多兩眼。

隨時留意住老婆喜好同所需,林曉峰𥄫到老婆睇實廚窗,立即加入埋一齊睇又畀吓意見,睇嚟有衝動買吓神物氹吓老婆。

 

林寶、林熙年紀只差一年、讀埋同一間國際學校、放假就喺教會夾band一個做主音一個彈結他參加崇拜,自然感情好無所不談。

行完商場、醫完肚,再由林曉峰帶隊去附近樓上鋪買新鞋畀一對寶貝仔。

26歲已經結婚做媽媽、十多年來又一直有自己事業唔會脫節,所以41歲康子妮依然省鏡又keep得好。

林寶超有明星相

現年15歲嘅林寶擺脫過去一物稚氣,搖身一變成為一個高大靚仔嘅少年,唔少網民都話佢好有明星相!林寶熱愛運動,同爸爸、細佬一樣鍾意打羽毛球,仲俾學校推薦加以特訓,兩兄弟都加入體育學院精英培訓計劃,前途無可限量。

康子妮之前出席活動時,話林寶最近多咗個興趣,就係唱歌同跳舞,仲話如果林寶想加入娛樂圈,爸爸媽媽都一定會支持!

唔做怪獸家長

熱愛家庭生活的林曉峰及康子妮 ,早年跟Sundaykiss做訪問中除提及兩個仔的學業,不在乎他們的成績,學懂做人才是最重。

林曉峰 自言教仔方法,繼承了父母。「我教仔方法比較舊式,會鬧得幾勁嘅,因為我carry我阿媽那套教小朋友的方法,屬於『長他人志氣,滅自己威風』那一種,認為做人要謙虛,做得好是應該的,讀書讀得好是應該的,或者讀書唔叻,做事勤力一點是應該的。但我阿爸就較為carefree,他認為唔讀書唔緊要,他會用另一種方法,例如話教你句英文『Hello John,Happy Hour! 在夜總會門口咁講,就可以叫人入去玩』。」始終舊式方法,對現今小朋友未必受落, 林曉峰 說自己有時說話說得過份,太太康子妮就會在他失控時,將他與兩個仔分開,讓他冷靜一下。「我知自己太過份,之後會同兩個仔講聲sorry囉!」

父母都是藝人,兩個仔是否遺傳了他們的演藝細胞? 林曉峰 覺得兩個仔都有潛質。「細佬說過要上美國電視台節目,阿哥我看得出他有天分,其實好想做,但又忍住,唔expose出嚟,態度有點似我,例如太太鼓勵我做某一件事,我會說『唔好啦,大把人叻過我。』我大仔都一樣,他會說『我唔得㗎,我實死!』阿哥應該要多點時間自我發掘一下。」

 

問到兩個兒子的學業成績, 林曉峰 好大反應話:「佢兩個成績好差,講出嚟嚇死人,身邊冇朋友嘅細路成績係咁差,其實我同太太主張小朋友自由發展,不太在乎學校成績,每日返學8-9小時﹐做父母唔應該只關心學術成績,我哋最緊張反而係佢哋有冇禮貌、care唔care別人感受。」對兩個仔學業成績沒要求,此舉卻讓 林曉峰 康子妮周遭出現不認同的聲音。「所有都話咁係唔得㗎!學校又畀好大壓力,因為學校都有要求、要合格,但我哋唔會特登請假陪佢考試、溫書。」若果子女成績不理想,父母會暫停所有課外活動,他們卻由得兩個仔練羽毛球, 林曉峰 甚至話:「我想停咗返學囉!」

林曉峰 康子妮這對非一般父母,不注重學業,更不會因兒子成績不理想,會像一般家長送他們出國讀書。「坦白講我其實係好一般嘅藝人,唔係大家諗到咁風光,做呢行你見我曝光率多,但我嘅人工都唔係話好高,我都係循序漸進,喺外父幫助下,加埋自己儲落,到依家先買到樓。我哋連自己嘅生活都咁擔心嘅時候,仲要送佢哋去外國讀書,談何容易?」

不少父母都有女兒控,但 林曉峰 康子妮認為兩個仔已經足夠。「如果生第三個,我覺得都會係仔。我覺得現在兩個剛剛好,有時夜晚我會入房抱住兩個仔,同佢哋一齊瞓,如果再有多一個,對兩兄弟會唔fair。我太太也有說過一家四口剛剛好,出街食飯、搭車都方便。」對生第三個,康子妮也有保留,她認為有太多阻撓。「始終香港有很多限制,如唔夠床位、讀書問題等等,但如果生活在加拿大,情況又不一樣,可能依家仲生緊。」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
林曉峰