老公啜女 譚小環嬲爆:了解吓先

老公啜女 譚小環嬲爆:了解吓先

最新娛聞

廣告

 

有傳媒聲稱收到四年前譚小環老公蔡強榮(Eric)於夜場啜女相,Eric知衰第一時間打電話向太太認錯,而譚小環睇到老公啜女相後,最初O嘴問:「幾時發生?」之後再淡定回應:「我了解呢個係咩場合,呢個係咩人先,有時佢哋可能玩到好癲,因為佢哋達到target會放鬆啲,有時唔係話男同女,男同男都係咁錫。」小環更表示,曾同老公經歷好多風風雨雨,唔會因為一事件而影響夫妻感情,堅信丈夫冇做對唔住佢嘅事,仲盛讚Eric係位盡責任嘅好老公!幫老公兜埋,咁好老婆去邊度搵?不過,小環話一定會向老公了解事件始末!

其他文章︰

啜爆夜場女 譚小環老公偷食

娛圈正印站起來!

表面風光

譚小環07年跟年薪過百萬、任職保險公司區域總監嘅蔡強榮(Eric)結婚,大家都以為譚小環嫁得好,住何文田半山壹號過千呎豪宅,老公又打本俾佢搞魚蛋檔同手工藝教室,唔使再捱更抵夜拍劇咁辛苦,升呢做老闆娘可以印印腳,生活睇落好幸福!

經常受氣

不過,其實小環當了魚蛋檔老闆娘後,事事親力親為,除經常親自睇舖,更落手落腳整魚蛋,身為港姐冠軍嘅佢,可以話係放下身段,就算打扮成師奶都無所謂,目的只想出分力,減輕老公負擔!不過,Eric不但冇感恩圖報,除沙沙滾之外,據知性格超級大男人,要話晒事,唔鍾意老婆太多聲氣俾意見,只要唔高興,就會黑晒口面,所以小環經常要睇住老公面色做人!

偷食戰衣着足十年

睇番當時Eric啜爆夜場女所着嘅藍色綑白邊T裇,原來跟去年同太太慶祝43歲生日食飯所穿件衫一模一樣!若Eric冇講大話,啜女事件發生於十年前,同小環結婚九年都仲着同一件衫,睇嚟佢真係勁鍾意偷食…戰衣喎!對於件偷食戰衣,小環表示:「佢好多呢款T恤,件件都差唔多!不過,呢點已經唔再重要,我都冇特別斟酌,重點係佢明白飲醉斷片係唔啱就得。」

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!