呂慧儀

老公長期冇工開 呂慧儀為夫?拍《愛回家》

最新娛聞

廣告

近日「長腳蟹」 呂慧儀 在《親親我好媽》劇中飾演有公主病的惡妻兼怪獸家長,被讚演得入型入格,人氣急升!但相反,呂慧儀老公黃文迪,自前年棄做健身教練重返無綫,一直都只能做二打六角色,要靠老婆不停打關係牌喪黐?撈。日前呂慧儀到九龍城開工拍新劇《愛·回家之開心速遞》,就搵老公專程到場做其阿四兼私人司機,又向監製引薦老公入劇,希望老公早日有工開!

撰文:東方新地

港男港女 外形般配

呂慧儀同黃文迪夫婦,兩個都係無綫選美節目出身!呂慧儀於2006年參選香港小姐,獲得季軍。去年更憑《一屋老友記》患有「公主癌」的余花一角獲頒「馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2016」最喜愛TVB電視角色獎;而老公2008年參選香港先生,可惜落敗,在賽後加入無綫,曾經離巢做健身教練,不過前年重返無綫。兩人都係港男港姐,又高又Fit,外貌省鏡,好般配。

呂慧儀和黃文迪結婚五年幾,育有兩歲半「蟹籽」黃柏翹,呂慧儀近日開拍處境劇幾乎日日開工,湊仔重任就要交由無工開的老公負責。

老公無業細心伺候 呂慧儀為夫搲拍新劇

今年呂慧儀在《親親我好媽》再演公主病惡妻,亦大受好評,原來現實中她和老公黃文迪關係亦是女尊男卑,最近呂慧儀加入《愛·回家》大家庭,有份主演新處境劇《愛·回家之開心速遞》,幾乎要日日開工,日前佢到九龍城拍外景拍到夜晚十點幾先收工,就搵來無工開的黃文迪到場陪拍劇,期間見黃文迪要幫老婆做咕喱拎嘢,又要做司機,以及幫老婆手練習泊車,服待得老婆相當周到。

黃文迪入行以來,一直都冇令人眼前一亮的演出,只能做小角色,知名度唔高。據知呂慧儀一直為老公事業打盡關係牌,每逢相約台前幕後食飯都必定帶同老公出席,並喪黐歐陽震華、曾志偉等前輩博?撈,希望可以在新一輯《開心速遞》中再攝一角!

出演多劇小角色 演藝事業未見起色

黃文迪曾經參選港男,又做過健身教練,六塊腹肌同人魚綫勁有睇頭,可惜演藝事業未見起色。

《城寨英雄》

早前黃文迪在大熱劇《城寨英雄》中飾演「電」先生,又戴帽又戴黑超,連面都冇得露,只係飛咗幾次飛刀,就被陳展鵬一掌打爆天靈蓋。

 

《八時入席》

去年黃文迪仲有份演《愛·回家之八時入席》,做湯盈盈老公羅四維,有唔少戲份和對白,總算有幾集戲份,但就未能成功入屋。現在《八時入席》已經大結局,黃文迪唯有繼續服侍老婆兼湊仔。

《大咕窿》

09年,黃文迪在遊戲節目《大咕窿》穿黑熊裝不慎跌落水,在水中20秒後獲救,幾乎窒息喪命。雖然一度成為熱話,但未有令佢事業更上一層樓。

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!