胡定欣

胡定欣《深宮計》激罕半裸上陣 心穎BB被打到嘔血

最新娛聞

廣告

無綫劇《宮心計2 深宮計》進入尾聲,深宮明爭暗鬥愈來愈狠毒,其中皇后王蓁(胡定欣飾) 愈來愈奸,千方百計加害鄭純熙(周秀娜飾),令人睇到咬牙切齒!接下來劇情會講到甘若芊(黃心穎飾)為救心上人任三恕(馬國明飾)而受廷杖,打到嘔血;另外胡定欣激罕半裸上陣,更被瘋狂打Pat Pat!

撰文:東方新地|圖片:微博、劇照、網上截圖|資料來源 :TVB

|胡定欣踏上成魔之路

早前《深宮計》劇情劇情講述王蓁(胡定欣飾)因流產而體虛氣弱,未能為夫君李隆基(馬浚偉飾)誕下子嗣,隨即成為太平公主(陳煒飾) 的攻擊手段,太平更是迫李隆基寵幸佢一手安排的鄭純熙(周秀娜飾)。雖然皇后表面上對純熙示好,但其實已一步步踏上成魔之路!

作為皇后但未能為皇室傳宗接代,更中途殺出一個鄭純熙,皇后自然是妒火中燒,一心要置對方於死地!

|周秀娜險被燒死

上星期《深宮計》劇情講到純熙聽從王皇后的建議,獨自到藏書閣閱讀抄寫名著《女則》與《女誡》,以學習先賢為婦之道。點知……

點知純熙在藏書閣閱讀抄寫期間突然昏迷,之後四處突然起火,幸好任三恕(馬國明飾) 將佢成功救出!

|娜姐性感出浴

接下來劇情講到純熙去到皇后新建的「紫蘭湯」藥浴調理身體,亮點當然就係娜姐的出浴場面,雖然唔係露好多肉,娜姐亦沒有刻意賣弄性感,不過騷吓腿騷吓香肩,出水芙蓉好吸睛!

|馬明中胡定欣奸計

之後重點來了,喺純熙好享受咁浸浴、任三恕又正在宮中巡邏之時,突然有位宮女邊跑邊大叫「紫蘭湯」中有刺客,於是任三恕立即衝入內追查刺客!

孤男寡女 共處一室

點知入到去竟然咩事都冇發生,皇后就與淑太妃(韓馬利飾) 好似計好時間咁出場在現場,見到女方衣衫不整,而且只有任三恕與純熙獨處一室,當然會懷疑兩人暗結私情,大興問罪之師!

|心穎BB為馬明頂罪

整件案最大的疑點就係該個大叫有刺客的「宮女」,不過一直未能搵到此人,所以苦無證據證明純熙和任三恕的清白。此時元玥(劉心悠飾) 帶同被鎖上手扣的若芊(黃心穎飾) 出現在殿上,若芊為救任三恕,將一切罪名攬上身!

|心穎BB被打到嘔血

若芊為救心上人以身犯險,以纖纖身驅抵受廷杖五十!真係睇見都心痛!

|馬明深情錫錫

雖然若芊身受重傷,不過成功感動任三恕,搞咗咁耐兩人終成為一對!仲有馬明深情咀咀心穎BB!

|胡定欣激罕半裸上陣

之後鏡頭一轉,竟然到皇后被人打?鏡頭見到胡定欣半裸趴在墊上,命宮女用樹藤大力拍打其臀部多達20下,真係睇見都痛!一邊被打,胡定欣就一邊咬緊牙關忍痛,原來此舉係文太醫(袁文傑飾) 建議,用樹藤抽打可以將久滯不通的經絡重新運行,增加懷孕機會。

皇后一直對自己未能懷孕耿耿於懷,為成功生仔不遺餘力,忍受百般痛楚都在所不惜!

|周秀娜搶先有喜

皇后晚晚承受藤打,就係為了可以早日成功懷孕,點知不久後就傳來純熙有喜的消息,此刻皇后更加係怒髮衝冠,最後幾集將會愈來愈精彩!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!