胡杏兒

胡杏兒自言係個緊張媽咪 細個夢想唔係做港姐?

最新娛聞

廣告

上年年底,藝人胡杏兒誕下囝囝李奕霆(Brendan),工作量亦開始減少。早前,她在銅鑼灣出席活動時透露,自己小時候的願望外,亦提及自己因是個新手媽咪,所以曾經擔心過囝囝Brendan去唔到便便的問題。

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、instagram

早前胡杏兒出席活動時透露自去年年底誕下囝囝李奕霆(Brendan)後,表示每當自己看到其他患病的小孩就會覺得心疼,感受特別深。她又表示,認為因慈善活動能達成兒童願望很有意義,作為父母看見子女生病會很擔心。

胡杏兒擔心囝囝便便

當杏兒在活動中被問到有沒有試過因囝囝生病而令她擔心,她就笑言指作為新手媽咪都會試過好擔心囝囝便便唔到,但原來其實隔一兩日都係正常,而自己亦成日留意佢有冇便便,見到佢便便到會好開心同感動,慶幸囝囝身體很好。

胡杏兒細個想做老師

而杏兒接受訪問時透露自己小時願望原來並唔係做藝人,反而是當老師,因為自己很喜歡用紅筆改功課,而且覺得很有趣,杏兒笑言自己將來亦可為兒子改功課。

胡杏兒想趁後生生多個

另外,最近杏兒好友鍾嘉欣宣布懷第二胎,胡杏兒就替嘉欣高興,又指已經恭喜對方了這麼快就有第二胎。當她被問到自己會否也努力一點追多個,她就笑言會,而且因為自己都唔細應該完成手頭上的工作就再努力。

胡杏兒老公 恨追多一個

之前,杏兒夫婦喺九龍塘一會所為Brendan搞百日宴,杏兒老公貼咗張相,並喺Instagram留言話:「Hopefully we will have the chance to carry two real babies one day (好希望有一日我哋有機會抱兩個真嘅BB!)」睇嚟佢哋真係心急追B喎!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!