胡然

胡然噴血身材演白素 「晶女郎」賣性感是常識吧

wp
上星期TVB播出余文樂主演的《冒險王衛斯理之支離人》,可惜劇集口碑一般,被指跟原著大相徑庭。其中女主角白素由「晶女郎」胡然飾演,負責騷身材的重任… 其實「晶女郎」身材夠爆係基本要求啦,2011年出道的胡然喺多部劇集同電影都以火辣身材為賣點,連扮觀音都要性感!?

撰文:東方新地|圖片:Instagram、微博、新傳媒圖片庫、YouTube截圖

「晶女郎」胡然演性感白素

《冒險王衛斯理之支離人》中,女主角白素由「晶女郎」胡然飾演,職業仲設定為國際刑警,不過胡然喺劇集中唔多展示到聰明絕頂同身手敏捷的一面,因為最重要的任務,當然就同歷代晶女郎一樣,就係騷身材!

雖然大部分時間密密實實,但其中一幕見到胡然一身白色性感睡衣,狂谷34E噴血身材,又有白滑美腿,晶女郎果然唔會令人失望!

胡然被王晶力捧

現年28歲的胡然,為現被王晶力捧的國內「晶女郎」之一,胡然於天津長大,大學時期主修同演藝完全無關的電子信息工程系,後來因朋友介紹認識王晶才入行成為「晶女郎」,以劇集《大唐雙龍傳之長生訣》出道。

胡然於電影造型火辣

胡然出道至今拍過唔少電影同劇集,肯搏肯捱,最緊要肯露!但佢最廣為人知的電影應該係2015年於《賭城風雲2》中的性感演出,飾演女殺手的胡然除了身手了得,更狂騷自己34E的噴血身材,眼球當時真係完全被胡然吸引住!

除了上述提到的《賭城風雲II》,仲有13年上映的《古惑仔:江湖新秩序》、16年的《王牌逗王牌》等,胡然出鏡的性感程度可謂一絕,不比一眾「晶女郎」前輩輸蝕!

又話說王晶導演去年有部奇幻電影叫《降魔傳》,胡然喺片中飾演觀音… 不過佢演觀音亦不忘性感,佩服!

戲裏戲外同樣性感誘人

胡然戲內可能已經慣於性感打扮,所以平日佢間唔時都會在個人社交網上放上性感泳裝相,令一眾網友粉絲可以大飽眼福!

樣靚身材正的胡然,著起泳衣都特別有睇頭!