苟芸慧

苟芸慧宣布結婚 陸漢洋用TIFFANY鑽戒求婚

最新娛聞

廣告

「處女黨」最後一員終於宣布結婚!34歲苟芸慧(苟姑娘)與陸漢洋拍拖兩年,二人最初都愛得低調,至近年二人都已經認定對方,更拍拖出席公開活動,同時亦計劃今年訂婚!今日,苟芸慧在IG宣布結婚,而陸漢洋用TIFFANY鑽戒求婚!恭喜晒!

撰文:東方新地

苟芸慧宣布結婚

今日苟芸慧喺Instagram上載與男友合照,見到陸漢洋拎住一個TIFFANY & CO嘅戒指盒,苟姑娘姅用布蒙住眼睛!

另一張相就見到佢嘅無名指戴上閃爆鑽戒,苟姑娘留言:「很幸福,找到一個一生一世陪我看夕陽的人!」宣布求婚成功!

苟芸慧陸漢洋 狂放閃

今年34歲的苟芸慧和大十年的富三代陸漢洋拍拖一直玩低調,年頭男的還放風指女方很難追,女的就指對方是考慮的拍拖人選。陸漢洋在意義跟情人節不相伯仲的520大日子,在fb貼出「52099」(意指我愛你苟苟)放閃,日前再發功,在車隊的社交網留言「一切由賽車開始,以後我們手牽手去征服所有艱難的人生競賽!沿途伴我走挽我的手」而苟芸慧亦貼合照並冧爆指男友「Always my number one」,好肉麻!

男方贈家傳之寶

陸漢洋和苟芸慧拍拖接受訪問時,陸指自己13年前喪母,將媽媽生前常戴的鑽石戒指改裝成男裝戒指以記念:「媽媽臨終前將另一隻戒指畀我,上面有兩顆鑽石,佢話冇機會見到我結婚,叫我將戒指送畀將來的太太,再傳畀下一代,一代一代傳落去。」陸漢洋更將家傳之寶送贈苟姑娘,已認定對方為終身伴侶。

 

兩口子溫馨行街

陸漢洋對女友無微不至,連日來陪實苟姑娘,早前不嫌其煩陪佢到銅鑼灣行街睇女裝,更不時貼心畀意見,兩口子好溫馨!雖然即將嫁入豪門,不過苟姑娘只係睇平民大眾化的時裝店,未有睇名牌。

苟姑娘掃零食

苟芸慧的體重經常成為焦點話題,但陸漢洋man爆話:「其實佢依家都好靚,肥唔係罪,瘦都唔好太過分,佢肥瘦我都咁鍾意,最緊要佢開心。」幸福滿瀉的苟芸慧,獲得男友的非苟不娶之承諾,已經不用再在乎體形磅數。本刊曾在天后捕獲二人拍拖,苟姑娘趁男友等外賣,自己就掃零食,近日苟芸慧明顯心廣體胖,面圓腰脹,一身幸福肥。

甜笑認計劃婚事

苟芸慧和陸漢洋以往拍親拖都搵人掩護,如今對記者對鏡頭不再避忌,本刊記者追問二人是否已計劃結婚,陸漢洋笑住默認,再追問婚期,二人笑到見牙唔見眼,婚事應該已在計劃中。

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!