苟芸慧

苟芸慧陸漢洋大婚 童話式婚禮超浪漫 索爆姊妹團陪伴

最新娛聞

廣告

今日(10月19日) 係苟姑娘苟芸慧與賽車手陸漢洋舉行婚禮的大日子,兩人在上水雙魚河鄉村會所舉行以「童話」為主題的婚禮,苟姑娘特意搵來九(苟)位姊妹陪伴出嫁,但都不及苟姑娘今日豔光四射、性感又高貴,超級索!恭喜恭喜!

撰文:東方新地|圖片:東方新地、Instagram

苟芸慧陸漢洋大婚 童話式婚禮超浪漫

苟芸慧與陸漢洋在上水雙魚河鄉村會所舉行以「童話」為主題的婚禮,早上在約30位親友見證下進行証婚儀式,之後再加與約80位長輩好友共進午宴;至於晚上將會再邀請2百位多位圈內外好友出席酒宴。

苟姑娘做超索新娘

今次婚禮以「童話故事」為主題,新娘苟芸慧身穿早前於加拿大古堡拍攝婚紗相的白色低胸婚紗,婚紗更採用向內彎透視設計,高貴又性感!

苟姑娘就直言想生夠四個

苟芸慧與陸漢洋接受訪問時,表示希望兩、三年後先計劃造人,而到第時生咗小朋友,到一定要俾時間陪佢,唔只係俾工人湊。咁想生幾多個呢?苟姑娘就直言想生夠四個!不過都係要順其自然。

索爆姊妹團陪伴

苟姑娘靚到爆,姊妹團亦毫不失禮,苟姑娘就話因為自己姓苟,所以特意搵來九(苟)位姑娘做姊妹陪伴出嫁,成員包括王君馨、李亞男、伍詠薇、岑麗香、簡慕華、潘曉彤、梁嘉琪、倪晨曦同一位圈外朋友,位位都咁索!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!