萬千星輝賀台慶 郭富城 TVB台慶2022 plt

萬千星輝賀台慶|57歲郭富城3首歌舞動台慶 壓軸現身全場「動起來」!

最新娛聞

廣告

今年TVB台慶,「天王」郭富城相隔八年重返電視城 ,率領超過50位專業舞蹈藝員,勁爆壓軸登場,勁歌熱舞向Dancer致敬,57歲的他成功用3首歌,便帶動全場氣氛!

萬千星輝賀台慶 郭富城 TVB台慶2022 plt 城城帶領大班dancers唱出首本名曲《狂野之城》
城城帶領大班dancers唱出首本名曲《狂野之城》。(圖片來源:YouTube@TVB (official))
萬千星輝賀台慶 郭富城 TVB台慶2022 plt 57歲的城城又唱又跳,實在強勁
57歲的城城又唱又跳,實在強勁(圖片來源:YouTube@TVB (official))

郭富城在《 萬千星輝賀台慶2022 》最後一個表演環節登場,他站在一個寫着「Anniversary」的台上現身,又唱又跳!城城穿起螢光綠的外套以及閃金的半透明背心,一路跳不時一路露點,他先帶領大班女dancers唱出首本名曲《狂野之城》,之後再唱出《唱這歌》及《動起來》。

萬千星輝賀台慶 郭富城 TVB台慶2022 plt 台下反應熱烈
台下反應熱烈(圖片來源:YouTube@TVB (official))

藝員如像睇騷企晒起身

雖然只獻唱3首歌曲,但已夠令全場high爆,瞬間將台慶氣氛帶到最高點!現場很多藝員如馬德鐘、劉穎鏇、蔡思貝、賴慰玲等也像去看演唱會一樣,起身站到台前跟著一起跳舞,場面極為熱鬧,很難相信城城已年屆57歲!

於1984年第三期舞蹈員訓練班出身的城城唱完濕透,邊喘氣邊說:「希望大家以熱烈掌聲,多謝今晚為大家熱烈表演嘅dancers!我記得自己係TVB舞蹈組成長,一直見證住每位舞者對舞蹈嘅堅持,一代一代嘅舞蹈傳承,成就咗今日舞蹈上嘅自己,我好感恩,有前輩嘅薪火相傳對!特別去敬重一班訓練班嘅始創元老。」之後介紹鍾浩、Eddie De Guzman及Thomas Sek等元祖級舞蹈老師,以示感恩,認真念舊情。

&t=543s

「盛舞最強」郭富城勁爆登場!「我個心其實好感動」

今次郭富城回娘家表演,有星級編舞Sunny Wong嘅最強舞台陣型,當然唔少得舞台王者!郭富城在早前受訪,被問到會否現身台慶,佢咁回應: 「我聽到消息話今年台慶有當年我嘅老師出現,其實已經退咗休,我好希望見到佢哋!」 佢又認真表示,一個電視台能夠在55年間陪住大家成長,自己覺得好有意義:「我亦都係TVB出嚟,我個心其實好感動。」

萬千星輝賀台慶2021|李克勤壓軸登場

去年為無線第一屆《聲夢傳奇 》做導師的李克勤,在《萬千星輝賀台慶》尾聲壓軸登場,獻唱首首經典金曲,為台慶帶來最高潮!

萬千星輝賀台慶 郭富城 TVB台慶2022 plt 李克勤與炎明熹首次合唱,就係喺台慶晚上。
李克勤與炎明熹首次合唱,就係喺台慶晚上。(圖片來源:tvb

萬千星輝賀台慶2020 楊千嬅歌藝受關注

2020年壓軸表演係近日表示「願到人瑞仍然能活出一顆少女心」嘅楊千嬅!當時佢為台慶獻唱佢嘅三首名曲<少女的祈禱>、<飛女正傳>、同埋<假如讓我說下去> !youtube置頂評論係十分正面讚揚: 「TVB有個好既地方,從來好少調音就直接出片,可以聽得出歌手Live最真實既聲音,大陸啲節目調到阿媽都唔認得。」

台慶2019 年只有周柏豪、菊梓喬

由於社會示威事件,2019年TVB台慶改名《珍惜香港 發放娛樂 TVB52年》,亦未有特別嘉賓回娘家獻技。

萬千星輝賀台慶2018 | 鄭伊健賀台慶 | 友情歲月 | 周柏豪

今年鄭伊健在台慶日紅館開騷,但原來2018佢都有回娘家賀台慶!當時無乜人估到有佢份演出!你哋睇吓全場氣氛幾HOT!!跟住仲有周柏豪一齊唱友情歲月呀 !

下一頁:鄭伊健自選演唱會必唱5首歌 蒙嘉慧點唱:我想聽呢首!

https://www.youtube.com/watch?v=K8sawm_UC4c

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:tvb.com