葉璇

隱形男友送車又送樓!葉璇:愈愛你的人,愈會主動為你花錢…

最新娛聞

廣告

現年38歲的葉璇2015年同內地男友小默先生公開戀情,但二人感情現暗湧,去年仲爆過分手,但之後二人又被影到情人節密遊三亞!葉璇對復合之說未有回應,但就成日喺微博遮住男友個樣,頻晒幸福,有網友就話男嘅唔似係小默,總之大家估嚟估去都係冇答案。

葉璇近日喺高調晒愛,原來男友隱形男友喺北京送咗幢別墅畀佢,其實睇番之前男友先後送過名車、鑽戒、禮物畀葉璇喇!對於連番厚禮,葉璇認為:「愈愛你的人,愈會主動為你花錢..」,相反「如果他對你一毛不拔,或者要等你央求才肯給錢,這種關係的本質就是施捨而已,不存在愛。​​​​」真係有樓有高潮⋯

撰文:東方新地 |圖片:新傳媒圖片、葉璇微博

葉璇隱形男友 送車又送樓

葉璇於微博自爆收到一幢北京别墅:「終放收房大吉了,吉時剪彩,感謝你給我一個這麼漂亮温馨的家!」唔少網友羨慕又妒忌,仲問佢同男友係咪好事近。

新舖剪彩就見過,葉璇收樓原來要剪彩,一定要住得舒適又要老嚟!

雖然葉璇公開有拖拍,但佢一直唔肯畀男友曝光﹐成日用豬頭公仔遮住男友,未知男方嘅廬山真面目!

又再睇番較早前嘅帖子﹐葉璇喺甜蜜發文:「真是天賜的禮物,連車架號都是520。當一個人主動為你花他辛苦掙來的錢,那他是愛你的,要珍惜。如果他對你一毛不拔,或者要等你央求才肯給錢,這種關係的本質就是施捨而已,不存在愛。​​​​」原來男友送咗架車畀佢,葉小姐立即晒車匙⋯

網民留言話葉璇男友送大禮物,令人羡慕,但葉璇回覆網友話:「不用着急,不難,他會在人群中一眼看中你,然後奮力把你追到,你甚麼都不用做。」仲話「愈愛你嘅人,就會愈為你花錢」!

收巨鑽晒相

6月16日,葉璇又喺微博發功,上載男友送嘅鑽戒:「真的不明白,為甚麼不肯收貴重的禮物會被怒吼,好了,別生氣了,我收下了。鑽石恒久遠,一顆永流傳……Thank you for everything you’ve done for me(謝謝你為我所做的一切)」唔知係咪求婚戒指,葉璇最後對呢份禮物欲拒還迎,「勉強」收下,辛苦晒!

葉璇早前喺微博上載咗一張逛嬰兒用品店時為BB衫拍的照片,佢話買BB衫買到碌爆卡:「不是說好了三歲之前只用一塊布包着不要浪費錢嗎?怎麼看到可愛爆炸的就把卡刷(擦)爆啦?沒收信用卡的時候到啦!」

之後佢又話喺屋企招呼親朋好友,高朋滿座,但睇真啲其中一張相,葉璇的客廳放滿小朋友的玩具、圖書,變咗「兒童樂園」咁,大家都估佢係咪有孕⋯

但見葉璇近來po過玩彈床及騎馬相,點都唔會係有咗啦!

 

疑似同「小默先生」甩拖

葉璇2015年同內地美容公司老闆小默先生公開戀情,關係反反覆覆,去年仲爆過分手,但之後又被影到情人節密遊三亞。不過葉璇就唔肯多講感情事,但就成日晒佢同隱形男友拍拖嘅甜蜜事,仲有禮物⋯

葉璇7月喺社交網晒出為男友慶生照,仲話:「吃燭光晚餐、看好電影、還贏球啦!這一晚特別浪漫和難忘!」雖然相中男士被豬仔圖案遮住樣貌,但就有網民話佢嘅身形同小默先生有出入,相中男士嘅手上冇紋身,而小默先生嘅手上有紋身,加上小默先生嘅生日係11月,而非7月,所以估計葉璇已有新歡!

人肉發電機

有「人肉發電機」之稱的葉璇堪稱「小生殺手」,多年來同不少男星傳過緋聞,但隨着她近年北上大陸發展,口味亦漸趨「內地化」!

陳浩民

2001年有傳葉璇同陳浩民合作無綫劇《封神榜》撻著,葉璇被拍得深夜在對方的寓所出入,2006年葉璇出書,不避嫌提起陳浩民這位緋聞男友。

林峯

2001年葉璇與林峯合作無綫劇集《再生緣》及《雲海玉弓緣》傳緋聞,08年有傳兩人喺番禺夜店表現親暱,但林峯否認緋聞。2013年二人再合作《紫釵奇緣》,葉璇指雙方已十年冇聯絡!

霍建華

有傳葉璇05年同台灣藝人霍建華因合拍劇集《天下第一》戲假情真,之後轉玩地下情。

李東學

2011年葉璇與大陸男星李東學合拍劇集《第9個寡婦》時傳出撻着的消息,兩人十指緊扣出席活動,但葉璇指對方只是螢幕情侶。

久未在港露面的葉璇,自從北上發展後,樣貌同之前似乎有啲唔同!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
葉璇