蔡思貝

蔡思貝為好姐妹慶生 大爆雙方素顏及床照!

最新娛聞

廣告

最近,蔡思貝除了有時間得閒出海去滑水外,仲同好姊妹慶生。不過,蔡思貝同人慶生的方法就比較特別,並不是同對方一齊食生日蛋糕,而是於個人社交網上載對方的素顏及床照等,真係夠老友!

撰文:東方新地|圖片:蔡思貝instagram

蔡思貝為好姐妹慶生

昨日,賴慰玲32歲生日,好姊妹蔡思貝於個人社交網上載多張閨蜜相上網慶壽星女生日,當中除咗有買餸、旅行相外,亦有二人素顏及床照等,大顯二人友好程度!

蔡思貝大爆雙方素顏及床照

上年,賴慰玲突然宣布懷孕,做未婚媽媽。今年,她已是一子之母,仲有好姊妹蔡思貝「出賣」床照同素顏相上網任人睇,相信賴慰玲今個生日都非常難忘!

由於早期蔡思貝曾經飽受外界對其的負評,但幸得與壽星女一直互相扶持,令蔡思貝感觸留言:「賴慰玲生日大快樂!我哋一齊去旅行、一齊去青春食杯麵、一齊搬屋、一齊食好嘢、一齊去做師奶買餸!一齊笑笑哭哭,一齊經歷,I love you ! ! 多謝你同我過嘅每一秒,without you I won’t survive。我祝你家庭幸福快樂,有好美滿嘅事業,保持你獨特吸引嘅個性 !」

一睇留言就知大家係對方心目中有幾重要,二人去到邊都好似孖公仔咁,連叮嘢食都要影番張相,認真好感情!

就連行超級市場入貨都要影,兩個人仲笑哂口咁繑手行,真係姊妹情深,應該打風都打唔甩啦!

上年賴慰玲生b,蔡思貝去醫免採望好姊妹同bb外,仲留言hashtag留言:「#以前係賴慰玲照顧我#依家生左都係」

賴慰玲囝囝 被封新一代柔情星B

賴慰玲(Winki)喺囝囝兩個月大嘅時間首次分享囝囝的正面照,嗰陣已經有唔少網民留言話:「好靚仔!」仲話囝囝雙眼皮好深好靚呀!佢分享囝囝萌照之餘,仲留言話:「仔呀仔,到底你真係識笑?定係面部肌肉練習呢?」原來呢一「笑」,搞到媽咪「心都溶埋」,真係好Sweet呀!

隨住Marat愈大,日日個樣都唔同,賴慰玲都忍唔住成為晒娃一族,同網民分享可愛囝囝的日常生活照。喺Marat百日宴,賴慰玲晒娃之餘,亦公佈囝囝中文名叫「梁進也」

久而久之,Marat間唔時都會喺Winki社交網站出現!

囝囝仲好鍾意笑㖭!

到Marat識轉身,Winki又有另一番體會。

到Marat六個月大生日會,一班契媽都嚟同佢慶祝!

自從六個月之後,小Marat就開始展現佢柔情的一面啦!網民都紛紛留言話:「佢個樣好似好乖咁呀!」

好多人都話BB似媽媽,大家又覺得呢?

囝囝坐「嬰兒車界勞斯萊斯」

早前,Winki帶囝囝「出巡」,見佢身穿一身黑色上衣,牛仔褲配上運動鞋,產後絕對不失風采。面尖尖嘅Winki推住的BB車為英國皇室御用品牌Silver Cross,被譽為「嬰兒車界勞斯萊斯」,睇嚟囝囝人仔細細已經過住有如小王子般的生活!

除咗Winki,胡杏兒囝囝都用緊呢款BB車!唔講唔知,伊莉莎白女王、查理斯王子、威廉王子、到王妃凱特的喬治王子都係坐著這品牌的BB車長大。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!