Jessica

蔡明思Jessica@Super Girls報喜誕5磅女 入產房15分鐘搞掂 新手人母手忙腳亂

最新娛聞

廣告

Super Girls多年來是非不斷,最終因為3名成員唔再續約難途拆夥命運,共中一個是嫁做台灣媳婦全心養胎待產的Jessica蔡明思。被封「最索孕婦」的Jessica今日(4月11日)宣布囡囡已出世,雖然初生得5磅,不過B女好健康而且好夠中氣,似足媽媽咁精靈。

Super Girls Jessica產前拍了多輯大肚靚相。
Jessica產前拍了多輯大肚靚相。(圖片來源:IG@jessicatsoi)
Super Girls Jessica懷胎十月完全冇水腫,手腳依然纖瘦,難怪被封「最索孕婦」。
Jessica懷胎十月完全冇水腫,手腳依然纖瘦,難怪被封「最索孕婦」。(圖片來源:IG@jessicatsoi)

蔡明思Super Girls首位人母

前Super Girls成員蔡明思(Jessica)三年前嫁台灣老公陳冠廷後造人成功,成為隊中第一位人母,昨日她在社交網出po表示見紅日臨盤在即,仲話宮縮初期都仲忍受到,話咁快今日(4月11日)Jessica終於在社交網報喜,宣布囡囡出世喇!

Super Girls Jessica曾出po表示見紅兩日都未得。
Jessica曾出po表示見紅兩日都未得。(圖片來源:IG@jessicatsoi)
Super Girls Jessica非常大方,公開囡囡的初生照,B女五官標緻,唔知似媽咪定爸爸呢?
Jessica非常大方,公開囡囡的初生照,B女五官標緻,唔知似媽咪定爸爸呢?(圖片來源:IG@jessicatsoi)

蔡明思Jessica新手媽媽唔易做

Jessica在社交網po出囡囡出世後的照片,又以囡囡第一身寫了一篇長文,透露穿羊水後的生產過程,母女平安,不少好友都留言恭喜。Jessica已為囡囡改英文名「Sersi 」,不過就未有透露中文名,幸好囡囡沒有讓媽媽受苦,進入產房後就順利出生,整個過程只花了一小時!Jessica坦言因為產後很忙很累,初為人母的她更是手忙腳亂,所以抱歉沒有第一時間報平安。

Super Girls Jessica以囡囡第一身寫了一篇長文,紀錄生產後的感想。
Jessica以囡囡第一身寫了一篇長文,紀錄生產後的感想。(圖片來源:IG@jessicatsoi)
Super Girls 初為人母的Jessica坦言照顧囡囡有點手忙腳亂。
初為人母的Jessica坦言照顧囡囡有點手忙腳亂。(圖片來源:IG@jessicatsoi)

蔡明思Jessica囡囡聲如洪鐘

Jessica更感謝醫生護士的幫忙,雖然囡囡出世時只得5磅幾,但她笑指囡囡盡得自己真傳,喊聲非常響亮,將來有望繼承母業做歌手。

Super Girls Jessica成為幸福人妻人母,坦言會以照顧家庭為首,所以唔續約。
Jessica成為幸福人妻人母,坦言會以照顧家庭為首,所以唔續約。(圖片來源:IG@jessicatsoi)

Super Girls終極拆夥

Jessica蔡明思@Super Girls婚前單飛變身索主持,主持台灣旅遊節目《出走地圖》,當時她已直言自己是半個台灣人,之後再為在J2播出的旅遊節目《潮遊台南》擔任主持,嫁埋台灣籍老公Steven後,明顯減產,去年更宣布有喜,專心養胎等做人母,現在已懷孕9個月,預產期在復活節。Jessica回應傳媒查詢時,承認滿約後沒有再續約,因為要先處理切身的問題,沒有心思去想續約事。

Super Girls Jessica Jessica與Yanny早前曾一起出席公開活動。
Jessica與Yanny早前曾一起出席公開活動。(圖片來源:IG@jessicatsoi)
Super Girls Jessica Jessica早前搵攝影影大肚寫真,除了有老公Steven一齊上鏡,竟然還預埋好姊妹Yanny,她把照片放社交網,仲留言話有兩個下人可以使喚。
Jessica早前搵攝影影大肚寫真,除了有老公Steven一齊上鏡,竟然還預埋好姊妹Yanny,她把照片放社交網,仲留言話有兩個下人可以使喚。(圖片來源:IG@jessicatsoi)

蔡明思Jessica行山行到8個月

Jessica曾表示自己坐唔定,大住肚都要出街,不過近月疫情嚴重再加上腹大便便,佢迫不得已要留喺屋企,只可以得閒po舊相回味一下。早前Jessica就上載多張行山相,佢話自己之前大住肚都繼續行山,去到8個月先停止,不過其中一張相係高擒到好高打卡,睇見到牙煙。

Super Girls Jessica Jessica大住肚行山仲擒到咁高影相,好危險喎!
Jessica大住肚行山仲擒到咁高影相,好危險喎!(圖片來源:IG@jessicatsoi)
Super Girls Jessica 著住運動Bra Top的Jessica。
著住運動Bra Top的Jessica。(圖片來源:IG@jessicatsoi)

蔡明思Jessica四肢零水腫

雖然就快生得,不過Jessica絕對係得天獨厚,佢再晒出陀住巨肚著運動Bra Top影嘅相,素顏下狀態非常好,在外面加外套遮肚的她,四肢與面容都零水腫,她留言表示現在已好少出街,閒時只可以行吓後樓梯、做吓Squat來保持身材,網民睇完佢啲相,都大讚Jessica係「最索孕婦」。

Super Girls Jessica Jessica自認坐唔定,成日都想出外活動。
Jessica自認坐唔定,成日都想出外活動。(圖片來源:IG@jessicatsoi)
Super Girls Jessica
(圖片來源:IG@jessicatsoi)
Super Girls Jessica
(圖片來源:IG@jessicatsoi)
Super Girls Jessica
(圖片來源:IG@jessicatsoi)
Super Girls Jessica 臨盤在即的Jessica四肢零水腫,遮住個肚完全唔知佢係孕婦。
臨盤在即的Jessica四肢零水腫,遮住個肚完全唔知佢係孕婦。(圖片來源:IG@jessicatsoi)

蔡明思做台灣人妻介紹台南好去處

現年37歲的 Jessica 自2010年以 Icon Girls 成員身份出道,後組合改名為 Super Girls,本身精通多國語言,包括廣東話、普通話、英語、台語等。19年10月與圈外台籍老公陳冠廷(Steven)在拍拖六年後,於台灣拉埋天窗,成為 Super Girls 中首個結婚的成員。

現年35歲的 Jessica 自2010年以 Icon Girls 成員身份出道,後組合改名為 Super Girls
現年37歲的 Jessica 自2010年以 Icon Girls 成員身份出道,後組合改名為 Super Girls。(圖片來源:IG@jessicatsoi)
Super Girls Jessica 去年夏天與一班好姊妹到土耳其旅遊,她笑指在旅程第二日便患上腸胃炎,短短十天旅程瘦了十磅,反而令她穿上泳衣後身形更 Fit。
Jessica 大前年夏天與一班好姊妹到土耳其旅遊,她笑指在旅程第二日便患上腸胃炎,短短十天旅程瘦了十磅,反而令她穿上泳衣後身形更 Fit。(圖片來源:IG@jessicatsoi)
Super Girls Jessica 近日在節目《 潮遊台南 》中夥拍台灣主持蕭新亭(右),一同品嘗各種美食,又挑戰做手工眼鏡和陶藝 DIY 等。
Jessica 在節目《 潮遊台南 》中夥拍台灣主持蕭新亭(右),一同品嘗各種美食,又挑戰做手工眼鏡和陶藝 DIY 等。(圖片來源:IG@jessicatsoi)
Jessica去年首次撇甩其他Super Girls成員單飛做主持,與台灣製作團隊及主持梁凱晴一同飛到日本拍攝旅遊節目 《出走地圖》 ,她笑言︰「可能因為老公係台灣人,所以我了解台灣文化,閩南話我都識聽,好有親切感。」
Jessica大前年首次撇甩其他Super Girls成員單飛做主持,與台灣製作團隊及主持梁凱晴一同飛到日本拍攝旅遊節目 《出走地圖》 ,她笑言︰「可能因為老公係台灣人,所以我了解台灣文化,閩南話我都識聽,好有親切感。」(圖片來源:東方新地資料庫)
Jessica Super Girls 升格做人妻後,慨嘆自己成為了家庭主婦:「以前我同屋企人住,有屋企人幫我手做家務,依家我自己一個搬出去同先生住,所有家務就落晒喺我身上,每一日都執唔停!」
升格做人妻後,慨嘆自己成為了家庭主婦:「以前我同屋企人住,有屋企人幫我手做家務,依家我自己一個搬出去同先生住,所有家務就落晒喺我身上,每一日都執唔停!」(圖片來源:東方新地資料庫)
Jessica曾修讀美國西雅圖的文學副學士,擁有一對大長腿的她,在成為Super Girls成員前,也做過多年模特兒。
Jessica曾修讀美國西雅圖的文學副學士,擁有一對大長腿的她,在成為Super Girls成員前,也做過多年模特兒。(圖片來源:東方新地資料庫)
Jessica 與圈外台籍老公陳冠廷(Steven)在拍拖六年後,於去年10月於台灣拉埋天窗,成為 Super Girls 中首個結婚的成員。
Jessica 與圈外台籍老公陳冠廷(Steven)在拍拖六年後,於19年10月於台灣拉埋天窗,成為 Super Girls 中首個結婚的成員。(圖片來源:東方新地資料庫)
Jessica Super Girls 兩夫妻經常在IG上放閃
兩夫妻經常在IG上放閃。(圖片來源:IG@jessicatsoi)
Super Girls 成立至今已有十年,去年五位成員開始各自單飛接 Job,首次單飛做主持的 Jessica 就直言拍攝前好緊張:「 因為唔係五位成員一齊分稿去講,曾經擔心自己一個應付唔到,但拍完之後覺得有好大嘅成功感。」
Super Girls 成立至今已有十年,大前年五位成員開始各自單飛接 Job,首次單飛做主持的 Jessica 就直言拍攝前好緊張:「 因為唔係五位成員一齊分稿去講,曾經擔心自己一個應付唔到,但拍完之後覺得有好大嘅成功感。」(圖片來源:東方新地資料庫)
Jessica Super Girls Super Girl 蔡明思嫁到台灣做人妻 《潮遊台南》介紹移居生活
(圖片來源:東方新地資料庫)
Jessica Super Girls Super Girl 蔡明思嫁到台灣做人妻 《潮遊台南》介紹移居生活
(圖片來源:東方新地資料庫)

Super Girls成員Jessica老公是何人?

Super Girls成員Jessica三年前嫁台灣老公,之前亦曾經主持台灣旅遊節目⋯⋯詳情請看

Jessica懷孕時最常做什麼運動?

Jessica懷孕時大住肚都繼續行山,更被網民話得更獨厚封她為「最索孕婦」⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@jessicatsoi、東方新地資料庫