袁彩雲

袁彩雲5歲大囡囡似足媽咪 網友勁讚:一樣咁靚!

最新娛聞

廣告

袁彩雲自2009年嫁給加拿大籍老公Anthony後,一直於當地過着幸福人妻生活,並漸漸淡出娛樂圈。不過,即使她已養尊處優咁過住湊女生活,但身型樣貌依舊冇走樣!早前,她更帶埋囡囡出席活動,兩母女非常似樣!

撰文:東方新地|圖片:袁彩雲微博

袁彩雲5歲大囡囡似足媽咪

袁彩雲自嫁給加拿大籍飲食業華商Anthony Kong後,一直定居於溫哥華。日前,囡囡Alycia話咁快就5歲生日,袁彩雲早前就帶埋囡囡出席珠寶展覽,見到42歲的袁彩雲一頭清爽短髮加露膊格子連身裙,望落好young!

Alycia雖然年紀小小,但亦開始識得學擺甫士,影相時輕輕拉起裙兼腳尖提起,勁cute!

母女感情要好

依家5歲的Alycia同媽咪一直感情要好,兩母女更不時孖公仔般暢遊外地,耐唔耐就會去下旅行,早前曾到意大利及回家鄉德國,生活非常寫意!

雖然囡囡得5歲大,但已經長得有媽咪一半咁高!

已經5歲大的囡囡Alycia就同媽咪一樣,擁有美人胚子,有時更表情多多!

袁彩雲婚後生活無憂

於德國出世及長大的袁彩雲五官標緻,加上精通5種語言,於1996年的香港小姐選舉中奪得季軍及國際親善小姐,隨之入行拍劇及做主持。袁彩雲於2006年在加拿大工作期間認識飲食商人Anthony Kong,拍拖3年後結婚。

婚後,袁彩雲做個跟得夫人,與老公移居加拿大,其於2013年誕下囡囡Alycia。

袁彩雲與老公人Anthony Kong低調拍拖3年後,成功開花結果,她曾於訪問中表示老公為人老實,但不浪漫,是個「不合格的情人,超讚的丈夫!」認真sweet爆!

袁彩雲雖移居加拿大,但亦有抽空回港與一眾圈中好友歡聚,依家各人均各自成家立室兼有小朋友。

袁彩雲凍齡有術

據知,現年42歲的袁彩雲一直有keep住做運動,除咗跑步同瑜伽外,仲有營養師度身訂造健康餐飲!難怪她可以keep住靚靚!

她曾上載與愛女一起跑步的相上網,留言指囡囡雖然年紀少,但跑得如大人般快,仲笑指自己差點趕不上Alycia!

袁彩雲曾於個人社交網分享自己小時候的舊相,見到小學四年級時的她與依家的樣子真的分別不大!

袁彩雲曾為氹囡囡開心,於Alycia生日會中扮Minions,非常有童心!