袁文傑

袁文傑深情唱〈追〉再送花 女友張潔蓮感動落淚

最新娛聞

廣告

情人節話咁快又到,由田蕊妮主持的特備節目《1+1的深情》早前播出,第一集搵來「游生」袁文傑同女朋友張潔蓮(Jackeline) 做嘉賓,節目中最爆都係袁文傑竟然出現喺一部流動展覽車上,在Live Band伴奏下深情唱出〈追〉,唱完再向女朋友送上拍拖七年來第一束花,Jackeline又驚又喜,感動落淚!

袁文傑憑霸氣「游生」爆紅

今年46歲的袁文傑喺亞視打滾多年,直至去年在無綫大熱劇《不懂撒嬌的女人》中,憑住霸氣「游生」一角爆紅!袁文傑隨即工作機會大增,劇接劇、廣告接廣告,呢位身高188cm的型男成為風雲人物,無綫甚至邀請埋佢講波!

袁文傑張潔蓮拍拖七年

袁文傑爆紅,連帶其感情生活都備受注目,亦係呢個時候大家先知佢有個拍拖七年的女朋友,而且呢位靚女大家都認識,就係1995年落選港姐、人稱「Jackeline姐姐」的前無綫兒童節目主持張潔蓮!型男配靚女,襯到絕~

袁文傑張潔蓮 鍾意對方有愛心

袁文傑同Jackeline喺日前的《1+1的深情》擔任嘉賓,兩人都係黑白打扮襯到絕,言行舉止流露住甜蜜。主持阿田問到兩人到底鍾意對方啲咩,袁文傑同Jackeline同樣都係答「有愛心!」

對方有咩缺點呢?

好啦問完鍾意對方啲咩,都要問埋佢哋覺得對方有咩缺點呢?Jackeline就覺得袁文傑有時候個人太靜,而袁文傑就覺得女朋友有啲小朋友,唔夠成熟!

透露相識經過

那些年袁文傑同Jackeline分屬唔同電視台,到底佢哋係點認識呢?袁文傑就笑說係非常老套的情節,事緣佢認識Jackeline的妹妹車車在先,車車打算將袁文傑介紹俾家姐識,於是將Jackeline的照片send俾袁文傑。Jackeline姐姐咁靚女,游生當然心動!

拍拖七年未送過花

另外阿田又問到袁文傑有無做過一啲甜蜜舉動冧女朋友,但原來佢拍拖七年都未送過俾Jackeline!袁文傑好疑惑又壓低聲量咁話:「好似係你講過唔係必須送花…」Jackeline隨即回應:「必須㗎!」

袁文傑深情唱〈追〉

好啦既然一束花都未送過,呢晚袁文傑就為Jackeline送上驚喜!當晚喺中環摩天輪附近拍攝時,袁文傑突然出現喺一部流動展覽車上,在Live Band伴奏下深情唱出張國榮名曲〈追〉。雖然唔係話唱得好好聽,不過情深款款又有感情,Jackeline當然又驚又喜!

Jackeline姐姐感動落淚

聽多幾句,Jackeline仲忍唔住流下幸福的眼淚!

等了七年的玫瑰

拍拖七年都無送過一束花又真係差緊啲,袁文傑唱完〈追〉後向Jackeline送上一大紥玫瑰花,兩人再深情攬攬,成個畫面真係好感動!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!