角色

盤點24個經典到入晒血角色 張衞健=孫悟空、鄭伊健=陳浩南

最新娛聞

廣告

張衞健事隔22年再次會回歸無綫,新劇《大帥哥》已經有得睇,好唔好睇就見仁見智啦,不過講到張衞健,其實大家始終都認定佢係當年的孫悟空!其實無論電影定劇集,角色經典到入晒血,基本上已經分唔開角色同佢本人!

撰文:東方新地|圖片:

張衞健回巢作《大帥哥》

離開大台22年再回巢的張衞健(Dicky)為無綫拍攝劇集《大帥哥》,實情當是大台生日禮物。早前播出第一集,Dicky在劇中大爆多句經典金句,好像「涼風有信,秋月無邊」和「型到噴汁」(原為型到跌渣)等。好唔好睇就…… 見仁見智啦。

張衞健拍蔡思貝籮柚:「好緊緻!」

其中一幕見到Dicky一個反手將蔡思貝鎖在背後,此時用手拍了思貝幾下屁股,並稱:「有做運動喎!幾緊緻啊!」

盤點24個經典到入晒血角色

張衛健=孫悟空

不過講到張衛健,香港人第一時間一定係諗起孫悟空,基本上兩者已經係畫上等號!除了張衛健=孫悟空外,大家仲會諗起邊啲經典到入晒血的角色,角色同本人已經分唔開?

郭晉安=阿旺

吳岱融=高天鷲

鄭則士=肥貓

溫碧霞=妲己

古天樂=項少龍

江華=唐三藏

萬綺雯=馬小玲

陳浩民=哪吒仔

羅天宇、蔣家旻=馬子仁、馬子妮

趙永洪、鄧永健=Marco、Gary

 

鄭伊健=陳浩南

杜汶澤=阿木

宋本中=大王

林子善=洪爺

魯芬=烈火奶奶

Daniel Radcliffe=哈利波特

Emma Watson=妙麗

Hugh Jackman=狼人

Robert Downey Jr.=鐵甲奇俠

Chris Hemsworth=雷神

Chris Evans=美國隊長

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!