謝天華子 謝天華為子搞浮誇生日會

謝天華為子搞浮誇生日會

最新娛聞

廣告

早前在內地旅遊節目《跟着貝爾去冒險》為搵人仔,不悉飲尿的謝天華,咁辛苦都係為頭家!曾經揚言家中長輩話小朋友慶祝百日唔使太鋪張,拒擺百日宴的他,為氹老婆歡喜,日前為囝囝謝浩飛(Theo)大搞一歲生日派對!天華變身廿四孝爸爸,親自表演整棉花糖。

下頁有賓客…

搞得生日P,當然要請埋好朋友嚟大玩特玩,除咗謝天華一家三口,唔少得古惑佬後人小春子,即係應采兒同陳小春嘅囝囝,仲有Yumiko同囡囡梁浸浸都有嚟!

梁浸浸沉醉於波波池,而男主角Theo就俾各位姨姨爭住集郵,現場布置都絕唔惹少,波波陣、巨型蛋糕、襯晒色餐具、回禮禮物、車仔一應俱全,誇張過大人嘅生日會!不過,最重要小朋友開心啫。

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk