謝霆鋒

謝霆鋒10大快歌回顧 你記得幾多首?

最新娛聞

廣告

昨晚舉行的《2017叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》,估唔到一開場已經俾大家一個大大驚喜,就係謝霆鋒現身!已經好一段時間無喺香港唱廣東歌的霆鋒,先唱〈玉蝴蝶〉再唱〈有火〉,之後「Chef Lemon」更再次重拾結他演唱〈活著Viva〉,全場即時企晒起身high爆!霆鋒再現舞台,網上隨即瘋狂洗版,人人大叫懷念,霆鋒多年來為歌迷帶來唔少膾炙人口的歌曲,依家就等我哋一齊回顧其中10首快歌啦!

謝霆鋒10大快歌回顧

《壞習慣》(1997年 )

《前前後後左左右右》(1998年)

《開放日》(1998年)

《You Can’t Stop Me》(1999年)

&feature=youtu.be&list=RDZBGFSljoAgw

《400GIG》(1999年)

《活著VIVA》 (2000年)

不是定理》(2000年)

潛龍勿用》(2001年)

曝光》(2001年)

第二世》(2003年)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
謝霆鋒